לצד הפסקת פעילות חטיבת ההפצה – הסניף הישראלי של ארו מרחיב פעילותו

הנהלת ארו העולמית, בשיתוף יניב רז, מנהל הסניף בישראל, ואודי זיו, סמנכ"ל הכספים, מתכננת לבנות קמפוס ייעודי בשטח של אלפי מטרים רבועים לטובת מחסנים רובוטיים, מרכז אינטגרציה למחשוב, מעבדות ומשרדים

יניב רז, מנהל חטיבת Arrow Global Services, ארו. צילום: סאם יצחקוב

לצד הידיעה שפורסמה בשבוע שעבר, לפיה Arrow ECS ישראל, שפעלה מכפר סבא, בניהולו של רועי רופא – נסגרת, הודיעה הנהלת החברה העולמית על הרחבת הפעילויות האחרות שלה בישראל והעמקתן.

לחברה, הפועלת מפתח תקווה (ארו/רפק) יש שתי חטיבות: Arrow CORE components – חטיבת הרכיבים, בהנהלתו של אלדד יסעור ו-Arrow Global Services (AGS) – בהנהלתו של יניב רז, הפועלת כחברת הפצה ואינטגרציה בינלאומית למחשוב. פעילותה בארץ גדלה בצורה משמעותית, עם לקוחות ארגוניים מעולמות ה-SaaS, ה-OEM והדטה סנטר. פעילות החברה בענן תפותח ותנוהל על ידי חטיבה זו.

גורמים בסניף הישראלי ציינו, כי "ארו ממשיכה לשמור על מחויבותה העמוקה והרציפה לשוק המקומי, כמו גם ללקוחותיה". לדבריהם, הרחבת הפעילות תביא להמשך הגידול בשתי החטיבות. הם הוסיפו, כי ארו משקיעה מיליוני דולרים בפיתוח עסקיה בישראל, לצד גיוסים מאסיביים של כוח אדם ושדרוג השירות ללקוח, שיבוא לידי ביטוי, בין היתר, ביכולות הקמפוס החדש.

"ארו רואה בשוק הישראלי שוק טכנולוגי מתקדם ופורץ דרך, עם פעילות גלובאלית נרחבת", נמסר, "ולכן היא מעמידה היום ללקוחותיה הארגוניים את כל הערכים המוספים שלה".

גם פעילות מרכז התמיכה של החברה בארץ, המספק מענה ללקוחות באירופה בשפות אנגלית, צרפתית ופולנית, בהובלתו של פטריס אוזן – תימשך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים