עבדאללה איברהים מונה לתפקיד מנהל המזרח התיכון במולטיפוינט

איברהים ינהל את פעילות החברה באזור מהסניף החדש שלה בדובאי

עבדאללה איברהים, מנהל אזור המזרח התיכון במולטיפוינט. צילום: יח"צ

מולטיפוינט הישראלית הכריזה באחרונה על מינוי עבדאללה איברהים בן ה-36 לתפקיד מנהל אזור המזרח התיכון בחברה. הוא יעשה זאת מהסניף החדש לאזור זה שמולטיפוינט פתחה בדובאי, כחלק ממהלך התרחבות שלה.

איברהים מביא עימו תשע שנות ניסיון בשיווק ומכירות של פתרונות IT מתקדמים. בתפקידו האחרון הוא שימש כמנהל שותפים ולקוחות ב-HPE, והיה אחראי לפיתוח הקשרים העסקיים והחדירה לשוק של מגוון פתרונות טכנולוגיה. במסגרת התפקיד הוא ניהל קשרים עם ארגונים גדולים בתחומים מגוונים, כולל ארגוני טלקום, בנקים, גופי אקדמיה וגופים ממשלתיים.

הסניף החדש, שיפעל מבניין מרכז הסחר העולמי בדובאי, ירכז את פעילות המכירות וערוצי ההפצה לאזור המזרח התיכון, ויקדם פתרונות אבטחת סייבר וניהול IT. במסגרת הפעילות ישווקו פתרונות גילוי וניטור, ניהול ואוטומציה ואבטחת מידע, שמרכיבים את אסטרטגיית "הסייבר החזק" של מולטיפוינט.

אזור המזרח התיכון מרחיב את הפעילות הקיימת של מולטיפוינט בישראל, יוון, קפריסין רומניה ומדינות הבלקן. באמצעות מרכז התמיכה והידע, שנמצא בישראל וביוון, החברה מספקת תמיכה ללקוחותיה.

ריקרדו רסניק, מנכ"ל מולטיפוינט, אמר כי "מדובר בתקופה של שינויים משמעותיים במרחב הגיאוגרפי שלנו, ונערכנו במהירות לטובת שיתופי פעולה באזור". באשר להצטרפותו של איברהים לקבוצה אמר רסניק כי "הוא מביא עימו ניסיון וכישורים נרחבים לצד מוטיבציה גבוהה כדי להוביל את מולטיפוינט להתרחבות באזור הפעילות החדש".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סמי

    עבדאלה בן אדם כשיר ומבין ויחסן טוב למי שמכיר אותו כל הכבוד ובהצלחה.

  2. אבו יוסף

    האדם הנכון במקום הנכון שיהיה בהצלחה

  3. עבד אבו גוש

    עבדאלה תמיד היה אחראי ובעל כשרונות ועם ראש גדול וזה קטן עליו ואני רואה אותו בתפקידי הכי גדולים ורגישים בהצלחה מכל הלב מגיע לך הרבה יותר מזה

אירועים קרובים