ישראכרט עוצרת את פרויקט שדרוג מערכות הליבה שביצעה עם טמנוס

החברה תבצע את הפרויקט בפיתוח עצמי, כחלק ממהלכים שאותם היא הגדירה כהתייעלות ● בעקבות ההחלטה, החברה תפריש בדו"חות הקרובים בין 67 ל-71 מיליון שקלים ● עוד במסגרת התוכנית, היא תצמצם 200 משרות - לאו דווקא מאגף המחשוב

ישראכרט

ישראכרט הודיעה אתמול (ג') לבורסה כי דירקטוריון החברה החליט לעצור את פרויקט שדרוג מערכות הליבה באשראי, שאותו היא ביצעה יחד עם טמנוס, לאחר שזו זכתה במכרז. הנימוק להחלטה הוא חלק מיישום צעדי "התייעלות" בחברה, עקב שינויים דינמיים בסביבה התחרותית ובסביבה המקרו כלכלית שבהן היא פועלת.

בהודעת החברה נכתב כי היא תעבור לפיתוח עצמי של הפרויקט – דבר שלדבריה יביא לחיסכון בעלויות האחזקה והתפעול. ישראכרט מעריכה שבעקבות ההחלטה, היא תבצע בדו"חות הקרובים הפרשה של בין 67 ל-71 מיליון שקלים.

טמנוס היא חברת תוכנה שווייצרית, שמייצרת מערכות ליבה לבנקים. זאת, במסגרת המאמצים של לקוחותיה ליישם בנקאות דיגיטלית. ההסכם בין ישראכרט לבינה פורסם לפני כשנתיים. בהודעה אז נכתב כי הפתרונות של טמנוס יסייעו לישראכרט לפשט את ארכיטקטורת המידע ולשפר את החוויה של הלקוחות המחזיקים בכרטיסי האשראי שלה. שי ורדי, מנמ"ר ישראכרט, אמר אז: "חשוב שיהיה לנו מבט יחיד על המידע של לקוחותינו, על מנת להציע מוצרים ושירותים, ולכן בחרנו בטמנוס כשותף הטכנולוגיה שלנו".

במקביל להודעה על עצירת הפרויקט מסרה אתמול ישראכרט כי היא תצמצם 200 משרות (לאו דווקא מאגף המחשוב – י"ק) – כ-100 מהן במסגרת הסכמי פרישה מרצון וכ-100 בפיטורים של עובדי מיקור-חוץ וכאלה המועסקים בחוזה אישי. הצעדים יבוצעו במהלך השנה הקרובה, בין היתר על רקע כניסתה של היו"רית החדשה, תמר יסעור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים