"עידן הנתונים נמצא כאן"

מייקל דל, מייסד ומנכ"ל דל בכנס של החברה: "טרנספורמציה דיגיטלית רק תאיץ מכאן, עם השילוב של כוח מחשוב מסיבי, דור 5 ובינה מלאכותית. זה כמו מכונה, והדלק למכונה הזאת - הוא נתונים"

מייקל דל, יו"ר מנכ"ל דל טכנולוגיות. צילום: יח"צ

"דבר אחד ברור, הטכנולוגיה מעולם לא הייתה מרכזית יותר מכפי שהיא כרגע. עבור רבים, תוכניות תלת-שנתיות לדיגיטל נעשו בשלושה חודשים. יש לנו הצצה לעתיד, ולארגונים שמשקיעים בעתיד זה – יש יתרון. טרנספורמציה דיגיטלית רק תאיץ מכאן, עם השילוב של כוח מחשוב מסיבי, דור 5 ובינה מלאכותית. זה כמו מכונה, והדלק למכונה הזאת – הוא נתונים. עידן הנתונים הוא כאן", כך אמר מייקל דל, מייסד ומנכ"ל החברה הנושאת את שמו.

דל דיבר אתמול (ד') לפנות בוקר בכנס Dell Technologies World Digital Experience 2020. לדבריו, "כשכל דבר בעולם הפיזי נעשה חכם ומחובר, כמות הנתונים והרלוונטיות שלהם ימשיכו להתפוצץ. טכנולוגיות חדשות אלו ישולבו עם התפתחות המהפכה התעשייתית הרביעית, וזה ידרוש מכולנו לדמיין מחדש כל היבט של מה שאנחנו עושים. עידן הנתונים הוא כאן. כדי להצליח ולנצח, ארגונים צריכים להאיץ את השינוי הדיגיטלי. דור 5 הוא המרקם, המארג הדיגיטלי, המאפשר לנו להרחיב את הענן לקצה הנייד".

לדבריו, "במשך שנים אנשים תהו 'מה קורה אם כולם עובדים מהבית?'. עכשיו אנחנו מגלים את התובנות מהמצב החדש הזה: ככל שנוכל לעשות יותר דברים באופן וירטואלי, לחסוך בנסיעות ולהמשיך לתקשר ולשתף פעולה – כך נהיה שוחרי איכות סביבה מחד ופרודוקטיביים יותר מאידך. המצב החדש הזה יכול להיות גם פלטפורמה שתביא לטיפול טוב יותר בפערים חברתיים. כוח עבודה מפוזר מאוד מרחיב את טווח ההזדמנויות לתעסוקה עבור העובדים המרוחקים. ההתקדמות בתחום הרפואה והלמידה מרחוק מהווה הזדמנויות פורצות דרך להרחיב את הגישה לעולמות אלה. לא הכל מתאים לכל ארגון, ועדיין – קפצנו קדימה, לעתיד דיגיטלי יותר ואנחנו לא חוזרים אחורה. כשנשקיע כעת, נגיע למצב טוב יותר באופן דרמטי לעבר עתיד שכולנו רוצים".

"ישנם סיפורים קורעי לב", אמר, "על חיים שאבדו, עסקים שנסגרו ואבטלה שצמחה. אבל יש עוד סיפורים מעוררי השראה: עמידות הכלכלה העולמית, יחד עם עקשנות ועקביות של אנשים וארגונים. הכלכלה סייעה למיליוני עסקים בכל הגדלים ברחבי העולם. כך, למשל, אנו מסייעים להניע את הבנקאות הדיגיטלית של ING, ענקית שירותים בנקאיים ופיננסיים – עבור 38 מיליון הלקוחות ו-55,000 העובדים שלהם. או Honeywell, שעזרנו להם בשינוי של מכונות לטובת ייצור מסיכות ומוצרי חיטוי ידיים. או אוניברסיטת טקסס באוסטין, שם החלו לבצע ניתוח ורצף גנטי במסגרת המרוץ לפיתוח חיסון לנגיף במרכז המחשוב המתקדם בטקסס".

"המומנטום של החדשנות בחברה ממשיך לתפוס תאוצה. בחצי השנה האחרונה, הנפקנו גירסאות חדשות של כמעט כל קווי המוצרים שלנו – מתשתית ענן ודטה סנטר, עבור באחסון וכלה בשרתים ושירותים. אנו גם בונים מודל הפעלה ענני, עקבי, לכל סביבת IT ארגונית". לדבריו, "בשנה האחרונה פעילות ההיצע שלנו כשירות צמחה מאוד. כעת אנו מתחייבים לספק את כל המוצרים והפתרונות שלנו כשירות במסגרת מאמץ Project Apex. תוכלו לצרוך פתרונות בכל דרך שתרצו, לפי צריכה, תוך כדי 'תנועה', או מנוי. אנו פועלים במלוא המרץ לבנות את התשתית החיונית לעידן הנתונים, וכך לסייע לארגונים בהאצת השינוי הדיגיטלי – באמצעות פתרונות אוטומטיים, חכמים ומשולבים".

דל סיכם באומרו, כי "חדשנות טכנולוגית היא נקודת המשען להנעת ההתקדמות האנושית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים