ליאור ג'ורג'י מונה למנמ"ר בנק ישראל

ג'ורג'י עובד בבנק ישראל 16 שנים ובארבע השנים האחרונות כיהן כמנהל אגף התשתיות הטכנולוגיות ● הוא יחליף את אבנר זיו, שפרש לפני כחודשיים

ליאור ג'ורג'י, מנמ"ר בנק ישראל.

נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון, הודיע אתמול (ב') כי החליט למנות את ליאור ג'ורג'י למנהל חטיבת טכנולוגיית המידע של הבנק. ג'ורג'י ייכנס לתפקידו באופן מיידי. הוא מחליף את אבנר זיו, שכיהן בתפקיד במשך חמש שנים ופרש לפני כחודשיים.

הנגיד קיבל את ההחלטה לאחר שראיין מספר מצומצם של מועמדים שהועברו לבחינתו על ידי ועדת האיתור שבראשה עמד המנכ"ל היוצא של בנק ישראל, חזי כאלו, שהודיע על פרישתו כמה שבועות לאחר ההודעה של זיו.

ג'ורג'י עובד מזה 16 שנים בבנק ישראל, במגוון תפקידים בתחומי טכנולוגיית המידע, ואפשר לומר שהוא צמח בארגון. באוקטובר 2016 הוא מונה לתפקידו האחרון – מנהל אגף התשתיות הטכנולוגיות של הבנק, שבמסגרתו הוא היה אחראי על כל מערך המחשוב של בנק ישראל ועל קידום פרויקטים רבים בתחומי הדיגיטציה והמחשוב. במסגרת תפקידיו השונים, ג'ורג'י הוביל שינויים ארגוניים בחטיבת טכנולוגיית המידע, פיתוח והטמעה של חדשנות בתהליכי ה-IT, התקשרויות ומכרזים מורכבים מול שלל ספקים, וקידום תהליכים בתחומי החירום וההמשכיות העסקית.

לג'ורג'י תואר ראשון בהנדסת מחשבים מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במדעי המחשב מהמכללה האקדמית הדסה שבירושלים.

"המינוי – סגירת מעגל"

הנגיד אמר כי "מינויו של ג'ורג'י הוא תעודת כבוד לעובד שצמח בבנק ישראל והתקדם למעמד חבר הנהלה בבנק. הניסיון הרב שיש לו והיכרותו עם המערכות השונות של טכנולוגיית המידע בבנק יסייעו לו רבות להוביל את החטיבה ואת הבנק כולו לקפיצת מדרגה נוספת בתחום זה, כמו גם למימוש התוכנית האסטרטגית בתחומים אלה".

פרופ' אמיר ירון, נגיד בנק ישראל. צילום: דוברות הבנק

פרופ' אמיר ירון, נגיד בנק ישראל. צילום: דוברות הבנק צילום: דוברות הבנק

לדבריו, "במשבר הנוכחי נוכחנו לדעת עד כמה חשובה לבנק ישראל תשתית מחשובית וטכנולוגית איתנה מחד וגמישה מאידך, לצורכי המשכיות עסקית. לשמחתי, ג'ורג'י וכל אנשי חטיבת טכנולוגיית המידע אפשרו לבנק לתפקד בהצלחה בתקופה כל כך קריטית, ואני סמוך ובטוח שימשיכו בעבודתם בהצלחה".

ג'ורג'י ציין כי "מינוי זה מהווה עבורי סגירת מעגל אישית משלב קבלתי לבנק לפני 16 שנים כעובד ארעי ועד לקבלת תפקיד זה. תפקיד מנהל אגף התשתיות הטכנולוגיות של בנק ישראל, שאליו מוניתי בתקופתו של זיו כמנמ"ר, אפשר לי להתפתח, להתקדם ולהגיע בשל לתפקיד הנוכחי. אני סמוך ובטוח שיחד עם אנשי החטיבה נוביל את הבנק להישגים טכנולוגיים משמעותיים".

מינוי נוסף שעליו הודיע בנק ישראל אתמול הוא זה של רונן קופמן למנהל חטיבת משאבי אנוש ומינהל.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים