חברת הטרנס' הדיגיטלית למגזר הפיננסי איזיסנד גייסה 11 מיליון דולר

החברה מציעה פלטפורמה שמעבירה לדיגיטל תהליכים של חברות ביטוח ופיננסים, שכעת מתנהלים בצורה ידנית ● בין המשקיעים בה: קרן ההון של אינטל ומנורה מבטחים

מייסדי איזיסנד: מימין - טל דסקל, המנכ"ל, ערן שיראזי, סמנכ"ל הטכנולוגיות, ועומר שיראזי, סמנכ"ל התפעול. צילום: דנה דמרי

איזיסנד, חברה ישראלית שמסייעת לארגונים פיננסיים בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם, הודיעה אתמול (ג') כי היא השלימה גיוס בסבב A, בסך כולל של 11 מיליון דולר. הסכום מצטרף לחמישה מיליון דולר שהחברה גייסה בסבב סיד, שלא פורסם עד כה.

הגיוס הנוכחי הובל על ידי הנאקו והשתתפה בו גם קרן ההון-סיכון של אינטל. את הסבב הקודם הובילה קרן ורטקס ונטלה בו חלק גם מנורה מבטחים. הסכום שגויס יאפשר לאיזיסנד להכפיל את מספר עובדיה, להגדיל את סל המוצרים שהיא מציעה ולהרחיב את בסיס הלקוחות שלה בארצות הברית, אירופה ואסיה.

ניתוח ואופטימיזציה בלי קוד

ענפי השירותים הפיננסיים מסתמכים במידה רבה, גם בימים אלה, על טפסים ידניים, בין אם מדובר בנייר להגשת תביעות לחברות ביטוח, הנפקת פוליסות, הצטרפות של לקוחות חדשים, הגשת מסמכים ועוד. הפלטפורמה של איזיסנד ממירה את התהליכים הללו לדיגיטל, ומאפשרת ניתוח ותהליכי אופטימיזציה על ידי צוות לא טכני ללא קוד (No-Code Platform), באמצעות ממשק Drag and Drop. באיזיסנד מציינים כי תהליך זה מסייע בשחרור צוותי IT מבעיות תחזוקה שוטפות ומאפשר לעובדי הארגון לספק מוצרים דיגיטליים חדשים במהירות וביעילות, עם חוויית לקוח דיגיטלית.

החברה ביצעה את סבב הגיוס במהלך משבר הקורונה, כחלק מההבנה כי המעבר לשירותים דיגיטליים הוא לא עוד בגדר מותרות עבור ארגונים, אלא הכרח ממשי. בחברה אומרים שכעת יותר מתמיד, שירותים פיננסיים וחברות ביטוח מחפשים אחר דרכים לשיפור הפעילות במהירות וביעילות, כדי לענות על הביקוש הגובר מצד לקוחותיהם לדיגיטציה.

"העולם משתנה. הקורונה אילצה ארגונים מסורתיים לאמץ הליכי טרנספורמציה דיגיטלית ותרבות דיגיטלית בקצב ובקנה מידה שלא נראו עד כה", אמר טל דסקל, מנכ"ל ומייסד איזיסנד. "הפלטפורמה האוטומטית ללא קוד שלנו מאפשרת מעבר דיגיטלי עבור מגוון רחב של תעשיות, במיוחד חברות ביטוח ושירותים פיננסיים. בתהליכים קלים, מהירים ויעילים, חברות יכולות לייצר מוצרים דיגיטליים חדשים, לחסוך בעלויות פיתוח ותחזוקה, ולהגדיל את ההכנסות שלהן. קיבלנו את ההזדמנות והאמון מטעם המשקיעים לפיתוח הרעיון שלנו, לצד המשך התרחבות גלובלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים