הכירו את 10 הסטארט-אפים בוגרי המאיץ של טקסטארס

טקסטארס - פלטפורמה גלובלית להשקעות וחדשנות, שלה כ-50 תכניות בינלאומיות בוורטיקלים שונים - החלה את המחזור האחרון של המאיץ בארץ ביוני, בתקופת הקורונה ● בתחילת השבוע נערך אירוע וירטואלי ובו הציגו נציגי החברות את המיזמים שלהם

הילה אוביל-ברנר, מנהלת Techstars TLV. צילום: חנה טייב

עשר חברות סטארט-אפ מקומיות סיימו את תכנית ההאצה של טקסטארס (Techstars), באמצעות השלוחה שלה בישראל. טקסטארס היא פלטפורמה גלובלית להשקעות וחדשנות, שלה כ-50 תכניות בינלאומיות בוורטיקלים שונים.

המחזור הנוכחי החל בחודש יוני השנה, בתקופת הקורונה, ובתחילת השבוע נערך אירוע דמו, שבו הציגו נציגי החברות את המיזמים שלהם באופן וירטואלי, בכינוס שהתקיים במרכז פרס לשלום ביפו.

באירוע השתתפו שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי, בכירי טקסטארס בעולם, ביניהם דוויד בראון, מנכ"ל Techstars העולמית, הילה אוביל-ברנר, מנהלת Techstars TLV ומקימת ארגון יזמיות, איל וולדמן, מייסד ומנכ"ל חברת מלאנוקס טכנולוגיות שנמכרה ל-Nvidia, ואחרים.

לדברי אוביל-ברנר, 10 חברות סטארט-אפ שנבחרות עוסקות בתחומים שונים ומגוונים. החברות המשתתפות גייסו השקעה של עד 120 אלף דולר מטעם הפלטפורמה, נהנו ממנטורינג מעשי בשטח, קיבלו גישה לרשת העולמית של טקסטארס, ופיתחו קשרים חדשים עם אנשים ומשקיעים מובילים בתעשייה בכל העולם. אוביל-ברנר אמרה עוד כי השלוחה הישראלית של טקסטארס פועלת בארץ כבר ארבע שנים, ובוגריה מתחברים לרשת העולמים של 50 מאיצים ברחבי העולם. על פי ההערכות, שווי החברות הבוגרות של טקסטארס מגיע ל-24 מיליארד דולרים.

"החודשים האחרונים היו מאתגרים בכל העולם", אמרה אוביל-ברנר. "בחרנו לפתוח את תכנית האקסלרטור של פלטפורמת Techstars מתוך אמונה כי זו המהות האמיתית של הפלטפורמה הגלובלית, לתמוך ולקדם חברות בתעשייה, גם בתקופות קשות".

החברות שסיימו את המחזור הנוכחי של טקסטארס

אלבו סיסטמס (Albo Systems) – החברה מנתחת תמונות לווין באמצעות בינה מלאכותית כדי למפות, למדוד ולוודא קיבוע של פחמן בקרקע. החברה הוקמה בשנת 2019 על ידי המייסדים גילי ביסה המנכ"ל, וד"ר ג'קוס אמסלם, מנהל הטכנולוגיות הראשי.

ברידג'יפיי (Bridgify) – עוזרת לרשתות מלונות וסוכנויות טיולים לשפר את חוויית המטייל. תוך שימוש בטכנולוגית AI, החברה מתאימה סיורים, אטרקציות וחוויות פרסונליות למטיילים ביעד הטיול, בממשק משתמש יעיל, ובכך מפשטת את חווית המטייל ויוצרת עבור לקוחותיה תזרים מזומנים חדש. החברה הוקמה בשנת 2018 על ידי עמית שמני, המנכ"ל, ואודי לוטשי, מנהל הטכנולוגיות הראשי, ומעסיקה כיום 3 עובדים.

דלטיקה (Deltika) – מאפשרת להסביר, לבנות ולתחקר מודלים פיננסים-התנהגותיים של בינה מלאכותית באופן אינטואיטיבי והתנהגותי. החברה מאפשרת לארגונים לבנות מודלים שמקבלים החלטות, אבל חשוב מכך, להבין לעומק 'למה' ו'כיצד' התבצעה כל החלטה. היא נוסדה בשנת 2018 על ידי יצחק שמיה, המנכ"ל, ורועי ברודו, מנהל הטכנולוגיות הראשי.

I-BrainTech – מייצרת מוצרים שנועדו לשפר את ביצועי הספורטאים בספורט המקצועי. החברה מתבססת על מחקרים מוחיים מבוססי AI על מנת לשפר KPIs מרכזיים של ספורטאים בודדים, כמו גם להעצים מאמנים עם תובנות ייחודיות בהתאמה עצבית, המסייעות להם להבין ולנהל את השחקן טוב יותר. באותם זמנים מיוחדים פונקציות הליבה והתכונות של המערכת עונות על הצורך הבוער – לתמוך באימונים עצמיים מרוחקים.

הולו לינק (Hololink) – משמשת כ-one stop shop ליצירה והפצה של חוויית מציאות אינטראקטיבית על בסיס הרשת, אשר נגישה בדפדפן של כל מכשיר. צוות החברה מורכב מ-5 מומחים בפיתוח רשת, מדע נתונים ופיתוח עסקי. היא הוקמה בשנת 2019 על ידי לוקאס ניגרד, המנכ"ל, ודניס כריסטנסן, מנהל הטכנולוגיות הראשי. המוצר של החברה צפוי להיות מושק בספטמבר 2020.

סנסיט (SenseIT) – מציעה פתרון אוטומטי לבדיקות נגישות של תהליכים באתרים. החברה הוקמה, בעקבות זיהוי צורך בשוק בתחום בדיקות נגישות דיגיטליות, והיא נוסדה בשנת 2018 על ידי תמר שפירא המנכ"ל, איתן בן מאיר, מנהל הטכנולוגיות הראשי, ונדב ברנשטיין, מנהל תהליך ראשי (CPO).

Inthegame – הופכת כל שידור דיגיטלי לאינטראקטיבי, באמצעות מערכת הפעלה וניהול פעילויות לצופים – בתכני לייב וקליפים קצרים. החברה נוסדה בשנת 2017 ומובילים אות אבירם שרון, המנכ"ל, ואיתי ארבל, מנהל הטכנולוגיות הראשי.

Lagoon – הטכנולוגיה של Lagoon מאפשרת לגופי השקעות בארץ ובעולם להשתמש במאגרי מידע גדולים (ביג דטה) ולנתח אותם באופן מהיר ויעיל, בכדי לבצע השקעות טובות יותר. את החברה, שנוסדה בשנת 2019, מובילים עמרי שטייר, המנכ"ל, אסף אמיתי, מנהל תהליך ראשי, עמית גילת, מנהל הטכנולוגיות הראשי, ואורי אלדן, מנהל הפיתוח העסקי (CBDO).

פרסמפו (Parsempo) – פרסמפו היא פלטפורמה מבוססת AI ליצירה, מדידה, ניהול תוכן ומכירת שטחי פרסום לבעלי שילוט דיגיטלי. פלטפורמת הבינה המלאכותית שפיתחה החברה נותנת מענה לגופים המחזיקים במערכות מסכים דיגיטליים, החל בשוק המוסדי, שירותי הבריאות, בנקים, חברות ממשלתיות, עיריות, תחבורה וכדומה. בראש החברה, שהוקמה בשנת 2018, עומדים אבי שפירו המנכ"ל, אפרים טבקמן, סמנכ"ל הטכנולוגיות, ומואיז נבון, מנהל הפיתוח העסקי.

סקילסט (Skillset) – מספקת מבחני מיון סימולטורים, הבוחנים יכולות ביצוע בפועל של מטלות העבודה הנדרשת. באמצעות אלגוריתם ייחודי ושימוש בטכנולוגיית AI, המערכת מספקת ניבוי לגבי מידת ההתאמה של העובד לעמדת העבודה העתידית, ההתאמות הנדרשות וכן מספקת המלצות הדרכה למעסיק לקליטה מיטבית של העובד. המיקוד ביכולות המועמד מפחית את חוסר הוודאות ואת הסטיגמה ומסייע העסקה שוויונית יותר, שתקדם באופן משמעותי את העסקתן של אוכלוסיות מודרות. החברה הוקמה ב-2019 על ידי מור פנפיל, המנכ"ל, ומיה רובר, מנהלת תהליך ראשית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים