LG משיקה מסיכת טיהור אוויר לבישה חשמלית; אף מילה על נגיף הקורונה

LG תחשוף בתערוכת IFA 2020 הווירטואלית המתקיימת בימים אלה את מטהר האוויר הלביש שלה, PuriCare Wearable, שהוא בעצם מסיכת פנים חשמלית ● מגינה מפני קורונה?  "אנו ממתינים להשלמת בדיקות נוספות לפני שנמסור פרטים מלאים".

מטהר אוויר לביש של LG. וטוב נגד קורונה? לא ידוע. צילום: LG

LG תחשוף בתערוכת IFA 2020 הווירטואלית שתיפתח ב-3 בחודש את מטהר האוויר הלביש שלה, PuriCare Wearable, שהוא בעצם מסיכת פנים, המבוססת על הטכנולוגיה של החברה במטהרי האוויר הביתיים שלה.

לדברי החברה, המטהר הלביש נותן מענה לכך, שהמסיכות המיוצרות באופן עצמאי אינן טובות דיין במקרים מסוימים, ובנוסף נוצרים גם מחסורים במסיכות חד פעמיות. במכשיר החדש ישנם שני מסננים, הדומים למסנני ה-H13 HEPA המשולבים במטהרי האוויר הביתיים שלה, שניתן להחליפם במידת הצורך. עוד מציינת החברה, שבזמן הנשימה, חיישנים מיוחדים, הרשומים כפטנט, לומדים את קצב הנשימה של המשתמש, ובהתאם לכך משנים את המהירות של צמד המאווררים ב-PuriCare. כך יכולים אותם מאווררים להגביר את קצבם, על מנת לסייע לאוויר להיכנס או להאט כדי לא להקשות בנשימה.

לפי המפרט שפרסמה החברה, המסיכה מאובזרת בסוללת 820 מילי-אמפר נטענת, שמאפשרת שימוש של שמונה שעות בעוצמה נמוכה ושעתיים בעוצמה גבוהה.

בנוסף לכך, מסיכת ה-PuriCare מגיעה עם קופסה העוזרת לשמור על ההיגיינה של המכשיר בין השימושים. הקופסה מאובזרת עם אורות UV-LED שמחסלים חיידקים, והיא אף יכולה להטעין את המכשיר ולשלוח התראות ישירות לאפליקציית ה-LG ThinQ כאשר צריך להחליף את המסננים. על מנת לשמור על הסביבה ולעזור לאחריות הסביבתית של כל אחד ואחת, כל חלק ב-PuriCare ניתן להחלפה ולמחזור.

הכל טוב ויפה, ובעולמנו יש סיבות טובות רבות להשתמש במסיכה לטיהור האוויר שאנו נושמים, כמו זיהומי האוויר מסין ועד מפרץ חיפה, אבל אם ציפינו שמוצר מעין זה דווקא יענה על צרכים ספציפיים בימים אלה של קורונה, בינתיים התבדינו, כי החברה לא מזכירה בהודעתה אף מילה על קורונה.

במענה לשאלות מן התקשורת בנוגע ל-Covid-19, השיבה LG, כי "אנו ממתינים להשלמת בדיקות נוספות לפני שנמסור פרטים מלאים".

מאחר שהמוצר יהיה זמין בשווקים מסוימים ברבעון הרביעי של השנה, ייתכן שהחברה תספק תשובות מעשיות יותר לגבי הזיהום שמטריד ביותר את העולם בימים אלה לפני הגעתו לשווקים.

מחירה של המסיכה עדיין לא ידוע, ומעניין גם כיצד ירגישו האוזניים לאור משקלה, העולה בוודאות על זה של המסיכות החד פעמיות, שלמרוות היותן קלילות גורמות לאנשים רבים אי נוחות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים