חדש בבורסה: סיסמת הזדהות אחת בכניסה לאתר ולאפליקציות

מלם תים מטמיעה מערכת גישה מאובטחת מבוססת SSO, שמייתרת את הצורך לזכור את הסיסמה בכניסה לכל אחד מהאתרים והאפליקציות הרבים של הבורסה

מעכשיו: סיסמה אחת לכל אתרי ואפליקציות הבורסה. אילוסטרציה: BigStock

הבורסה לניירות ערך בתל אביב מבצעת בימים אלה פרויקט להטמעת פלטפורמת ניהול זהויות של Auth0, שמיוצגת על ידי מלם תים. הפלטפורמה תאפשר כניסה לשלל האפליקציות והאתרים של הבורסה על ידי הכנסת סיסמת הזדהות אחת חזקה. הכוונה היא לאתר המרכזי של הארגון הפיננסי, למערכת מאיה, שבה מפורסמות ההודעות של החברות הנסחרות, לאפליקציית המובייל ולשירותי דיגיטל רבים נוספים.

זוהי הפעם הראשונה שבה הבורסה נוקטת במהלך של גישה מאובטחת באמצעות סיסמה אחת בלבד. עד כה נדרשו המשתמשים שנרשמו להכניס סיסמה באופן נפרד לכל אתר או יישומון. המהלך מגיע בד בבד עם השקת מערכת המאיה באנגלית, שנועדה להנגיש את המידע עבור משקיעים זרים. בבורסה מדגישים כי ההזדהות האחת לכלל אתרי אפליקציות הבורסה תהיה נכונה גם לפיתוחים עתידיים.

"גשר עבור המשקיעים וקהילת הפינטק אל הבורסה"

"הפתרון שהטמענו מהווה אבן דרך עבורנו", אמר אורי שביט, מנמ"ר הבורסה. "זה יאפשר לנו לשרת טוב יותר את ציבור המשקיעים ואת שוק ההון כולו".

לדבריו, העובדה שתהיה זהות ייחודית עבור כל האפליקציות יחד הופכת את הבורסה ליעילה ונגישה יותר. "זו הפעם הראשונה שהמשתמשים יוכלו לקבל גישה לכל האתרים והאפליקציות שלנו בקליק אחד", ציין שביט. עוד הוא אמר ש-"משמעות הגמישות של המערכת מבית Auth0 היא שיש באפשרותנו להתאים את הפתרון לצרכינו המשתנים ולטובת ציבור המשתמשים".

אסף קבקוב, מנהל הפרויקט בבורסה, ציין כי "המערכת החדשה מהווה גשר נוסף עבור המשקיעים וקהילת הפינטק אל הבורסה".

לדברי אמיר משולם, מנהל הטכנולוגיות בתים מקבוצת מלם תים, "הפלטפורמה שהוטמעה מאפשרת לבורסה לשמר אבטחת מידע איתנה ושליטה מתקדמת על תהליכי האימות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים