יניב ורדי מונה למנכ"ל קלרוטי

קלרוטי גייסה 100 מיליון דולרים מאז הקמתה על ידי Team8 ב-2015 ● שימש בעבר כמנכ"ל פנורמיק פאוור, שנרכשה על ידי דיירקט אנרג'י, והוביל את הנרכשת לצמיחה אורגנית, מעשרות מיליוני דולרים למאות מיליוני דולרים בפחות מארבע שנים

יניב ורדי, מנכ''ל קלרוטי. צילום: קרן מזור

יניב ורדי מונה למנכ"ל קלרוטי (Claroty), הפועלת בעולם אבטחת ה-OT – טכנולוגיה תפעולית.

קלרוטי הוקמה ב-2015 על ידי קבוצת Team8. החברה פיתחה פתרון אבטחה שפונה בעיקר לתשתיות קריטיות: פלטפורמה לאבטחת רשתות ארגוניות לתשתיות תעשייה, כמו שירותי חשמל, כימיקלים, ייצור, כרייה ועוד. החברה פיתחה מערכת לניטור תקלות, או תקיפות בארגונים גדולים. החברה מגשרת על פערי אבטחת הסייבר בתעשייה בין סביבת ה-IT (טכנולוגיות המידע) לסביבת הטכנולוגיה התפעולית. ארגונים בעלי אתרי ייצור עם רמת מיכון גבוהה ומפעלים שחשופים לסיכוני אבטחה וסיכונים פיננסיים משמעותיים – נדרשים במיוחד לגשר על פער זה. הפתרון המאוחד של קלרוטי, לסביבות ה-OT וה-IT, מאפשר לארגונים ולמפעילי תשתיות קריטיות לשפר את הזמינות, הבטיחות והאמינות של נכסים ורשתות OT בארגוני תעשייה ותשתיות קריטיות. בשונה מפתרונות נישתיים, המוגבלים לנכסי OT פאסיביים בלבד, גישה מרחוק מבוססת VPN, או מערכות עם אוריינטציית IoT – אשר אינן מספקות מענה לכל צורכי ה-OT – הפלטפורמה של קלרוטי מספקת נכסי OT מקיפים ונראות רשת, סגמנטציה, ניהול חולשות, איתור איומים, ניהול סיכונים ויכולות מאובטחות של גישה מרחוק (Secure Remote Access – SRA) והכל בפתרון יחיד, בלא סוכנים (agentless).

מטה החברה יושב בניו יורק. קלרוטי מונה כיום יותר ממאה עובדים, מחציתם בישראל. את קלארוטי הקימו אמיר זילברשטיין, ששימש כמנכ"ל לפני ורדי, גלינה אנטובה, ובני פורת. מאז שנוסדה בשנת 2015 על ידי Team8, הושקעו בה 100 מיליון דולרים. היא החברה השנייה בפלטפורמה של Team8. על פי החברה, היא חוותה צמיחה בשני הרבעונים האחרונים, כמו גם צמיחה שנתית מתמשכת בהכנסות.

"אנו חיים בעולם שונה מזה שהיה רק לפני שישה חודשים. אין שוק שלא חווה שינויים מאסיביים, ובכלל זה שוק אבטחת הסייבר לתעשייה", אמר נדב צפריר, מייסד-שותף ומנכ"ל Team8 ונשיא קלרוטי. "למרות זאת, קלרוטי הצליחה בצורה ראויה לציון. אחרי מחצית ראשונה מרשימה השנה ועם יניב כמנכ"ל, קלרוטי נמצאת כעת בעמדה מצוינת כדי להוביל את שוק אבטחת ה-OT".

אקזיט אנרגטי

ורדי הוא יזם בעל ניסיון של יותר משני עשורים כמנכ"ל ומנהל של ארגונים גלובליים. עד 2015 שימש כמנכ"ל של הסטארט-אפ הישראלי פנורמיק פאוור (Panoramic Power). באותה שנה הוא נרכש על ידי ענקית האנרגיה הצפון אמריקנית דיירקט אנרג'י (Direct Energy) באמצעות החברה האם של דיירקט אנרג'י, סנטריקה (Centrica) – תמורת סכום של 60 מיליון דולרים. ורדי המשיך לעבוד בסנטריקה כמנכ"ל פנורמיק פאוור, שהמשיכה לפעול כיחידה עסקית עצמאית והגדילה את פעילותה בישראל. מאז הוא הוביל את הנרכשת לצמיחה אורגנית, מעשרות מיליוני דולרים למאות מיליוני דולרים בפחות מארבע שנים.

פנורמיק פאואר הוקמה ב-2009 על ידי היזמים ד"ר דוד אלמגור ועדי שמיר, והציעה פתרונות לניהול אנרגיה בחברות ובארגונים גדולים, באמצעות חיישנים וטכנולוגיה מבוססת ענן.

"התקדמות הטרנספורמציה הדיגיטלית בתחום התעשייה הואצה אף יותר בעקבות משבר הקורונה הגלובלי. הוא גרם להנהלות לשמור על תזרים המזומנים ובאותה עת לשים בסדר עדיפות גבוה תחומי מיקוד מרכזיים, כדי להבטיח אמינות, זמינות ובטיחות של פעילותם", אמר ורדי. "מפעלים מתקדמים מחפשים בית אחד לצורכיהם בתחומי ה-OT וה-IoT התעשייתי, הכוללים נראות, ניטור, איתור איומים, ניהול חולשות וגישה מרחוק. אנו מספקים פלטפורמה כזו מקצה לקצה. נוביל את שוק אבטחת ה-OT".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים