כתב אישום: איים על בני משפחת נתניהו בפייסבוק

צבי סבג, בן 57 מאשקלון, נאשם בכך שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו מם ובו ציור של ראש הממשלה עם חבל תלייה לצווארו, וכתב: "משטרת ישראל. תתכוננו לכוון את התנועה להלוויות של בנימין, שרה ויאיר נתניהו"

ראש הממשלה היוצא, בנימין נתניהו. צילום: רומן ינושבסקי, BigStock

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה לפני זמן קצר כתב אישום לבית משפט השלום באשקלון נגד צבי סבג, בן 57 מאשקלון, בגין איומים על ראש הממשלה, בנימין נתניהו, רעייתו, שרה, ובנם, יאיר, באמצעות פייסבוק.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אלכסנדרה קרא, ב-4 בנובמבר האחרון (יום השנה להירצחו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל) יצר הנאשם חשבון משתמש בפייסבוק בשם "צביקה סבג". בפרקליטות טוענים כי הנאשם הצמיד תמונת פרופיל לחשבון שיצר – ציור של ראש הממשלה עם חבל תלייה לצווארו. תחת הקטגוריה "אודות" בעמוד הפרופיל בחשבון, שבינתיים הוסר מהרשת החברתית, כתב הנאשם: "שונא שנאת מוות את בנימין, שרה ויאיר נתניהו, ואת כל מי שמשתף איתם פעולה". עוד נכתב בכתב האישום כי בהמשך אותו היום, בשעה שאינה ידועה לפרקליטות במדויק, פרסם הנאשם בחשבון הפייסבוק את המלל הבא: "משטרת ישראל. תתכוננו לכוון את התנועה להלוויות של בנימין, שרה ויאיר נתניהו. תודה".

טקסט נוסף שאותו טוענת התביעה שהנאשם פרסם בחשבון הפייסבוק הוא: "וואלה, החלאה עף על עצמו. הוא לא יודע מה מחכה לו. יאיר נתניהו. אם תרגיש לא טוב בהמשך, אל תפנה לבית חולים. אלה סימנים פיזיים שמבשרים את מותך והסתלקותך מהעולם הזה. אחלה רופא לא יוכל לעצור את התהליך הזה. כולי תקווה שהבנת עם מי החלטת לפתוח חשבון. על חטא ההיבריס משלמים ביוקר. לכל דבר יש התחלה, 'וסוף', סוף סופני והחלטי מאוד, במקרה שלך. מה תעשה עכשיו? תרוץ למשטרת ישראל לדווח להם על איום ממשי על חייך ותבקש מהם שיגנו עליך? תעצור… כבר דיווחתי להם וחוץ מזה, מיליון שומרי ראש לא יכולים למנוע את סופך המר. נגזר ונחתם".

טרם הוגש כתב הגנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים