חברת הביו-טק Binah.ai גייסה 13.5 מיליון דולר

הטכנולוגיה של החברה מאפשרת למדוד נתונים רפואיים כגון דופק לב, רמת חמצן בדם ולחץ נפשי – באמצעות מצלמת הסמארטפון בלבד

דיוויד ממן, מנכ"ל Binah.ai. צילום: יח"צ

חברת הביו-טק Binah.ai, שפיתחה טכנולוגיה למדידת נתונים רפואיים באמצעות מצלמת הסמארטפון בלבד, הודיעה היום (ד') כי השלימה סבב גיוס שני (A) בסך של 13.5 מיליון דולר. כספי הגיוס ישמשו להמשך עבודות הפיתוח על המוצר ולהעמקת מערך השיווק של החברה.

את הגיוס הובילה קרן מבריק ונצ'רס ישראל ולקחו בו חלק משקיעים נוספים, כגון אספלנייד ונצ'רס, סומפו אינטרנשיונל, GiTV ו-iAngels. הסכום מצטרף לארבעה מיליון דולר שהחברה גייסה בסבב הסיד.

Binah.ai הוקמה ב-2016 על ידי דיוויד ממן, המשמש כמנכ"ל החברה, קונסטנטין גדלין ומיכאל מרקזון, והיא מעסיקה עשרות עובדים במשרדיה בתל אביב, ארצות הברית, אירופה ויפן. הטכנולוגיה שלה מאפשרת למדוד את נתוניו הרפואיים של המטופל על ידי ניתוח וידיאו, באמצעות שילוב של בינה מלאכותית, עיבוד אותות והמידע שמופק ממנו. בין הנתונים הללו: דופק לב, רמת חמצן בדם, קצב נשימות, HRV, רמת לחץ מנטלי, ובקרוב גם לחץ דם ורמת המוגלובין. המדידה נעשית בתוך פחות משתי דקות. החברה זכתה בפרס החדשנות בתערוכת CES, שנערכה בינואר האחרון בלאס וגאס.

ממן אמר כי "משבר הקורונה הוכיח שעולם הרפואה חייב להגביר את השימוש באמצעים טכנולוגיים חדשניים שיסייעו לו להתמודד במצבי קיצון ובשגרה. אנחנו צופים התפתחויות רבות בעולמות הרפואה, הביטוח, והרפואה המקוונת, באמצעות טכנולוגיית הבינה המלאכותית. פנינו קדימה – הן לפיתוח פתרונות חדשים והן ליצירת שיתופי פעולה משמעותיים, על מנת לממש את המשימה שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים