האדרת החדשה של המינגלינג בכנסים – דיגיטלית

הסטארט-אפ ביזאבו פיתח פלטפורמה לניהול ושיווק של כנסים ואירועים עסקיים, ויושב על הענן של AWS

אלון אלרואי, סמנכ"ל שיווק ומכירות, ביזאבו. צילום: יח"צ

בעקבות מגיפת הקורונה, כנסים נדחו ואף התבטלו, והסטארט-אפ ביזאבו (Bizzabo) פיתח פתרון בדמות פלטפורמה לניהול ושיווק של כנסים ואירועים עסקיים, הכוללת טכנולוגיית כנסים לעולם האונליין, כולל הנטוורקינג והמינגלינג.

"הטכנולוגיה שלנו", אמר אלון אלרואי, סמנכ"ל שיווק ומכירות של החברה, "מאפשרת למארגן הכנס לייצר חוויה אישית עבור כל משתתף ולקבל מידע מהמערכת על אודות הצלחת האירוע וההשפעה העסקית שלו. בנוסף, אנחנו מציעים אפליקציה של אותו כנס, אשר באה לעודד רישות חברתי ואינטראקציה עם נותני החסות. על בסיס הפלטפורמה שלנו, אנחנו יודעים לייצר מידע בעל ערך, עם תובנות עסקיות. המידע הזה מיועד למחלקות רבות בחברה המארגנת את הכנס".

ביזאבו הוקמה בשנת 2011 והיא מעסיקה 110 עובדים במשרדים בתל אביב ובניו יורק. בחברה הושקעו 56 מיליון דולרים, כאשר בגיוס האחרון, לפני כשנה, השתתפו קרן ויולה ונקסט 47 – קרן ההשקעות של סימנס. החברה הוקמה על ידי ערן בן שושן, המשמש כמנכ"ל, בועז כץ, סמנכ"ל המידע, ואלרואי. "השם שלנו נולד מהרצון לבדל את עצמנו מאירועים חברתיים ולמתג את עצמנו לעולם האירועים המקצועיים. אז שיחקנו עם המילה ביזנס ביחד עם החיפוש אחר דומיין עם אותו שם", הסביר אלרואי.

"כמענה לנגיף הקורונה, שהשפיע על עולם הכנסים", אמר, "התחלנו באחרונה בשיתוף פעולה עם קלטורה, סטארט-אפ ישראלי העוסק בתחום הווידיאו בענן. הפתרון שלנו ושל קלטורה יחד מאפשר להזרים הרצאות בתוך המערכת שלנו. העולם הבין שיש עדיין צורך בנגישות למידע, ואנשים מוכנים לפגוש זה את זה גם וירטואלית".

לדבריו, "אנחנו מאמינים שאירועים וירטואליים יחיו לצד אירועים פיזיים, כאשר האירועים ההיברידיים יהיו קטגוריה חדשה שאנחנו נהיה בה. אירוע היברידי יאפשר לשלב בכנס פיזי גם מסלול וירטואלי, שיאפשר לאנשים להיות נוכחים בכנס למרות שהם בבית. המסלול החדש ייצר למארגנים ערוץ הכנסה נוסף. הדוברים בהרצאות יוכלו לקבל שאלות מהקהל הפיזי וגם מהקהל באונליין. כל הדברים הללו ייצרו אפילו עוד יותר תובנות עסקיות למארגנים".

על המעבר של החברה לענן של AWS, אמר כץ, סמנכ"ל המידע, כי "התחלנו לעבוד עם שירותי ענן כבר לפני כמה שנים. זה היה שירות של ספקית ענן אחרת, אשר פחות עבד לנו. שירותי הענן של AWS היו בשלים וטובים, ולכן עברנו לעבוד איתם. האנשים ב-AWS מאפשרים לנו להתייעץ איתם, מבצעים בדיקות של העיצובים שלנו, מסייעים לנו באבטחת השירות שאנחנו מספקים. העובדים שלנו מנהלים שיחות ארוכות עם מהנדסי AWS. זו מציעה לנו ארכיטקטורה נכונה לפלטפורמה שלנו. כל הזמן מנסים להעביר אותנו לפתרונות מתחרים, אבל בגלל שהשירות בסוף עובד ואנחנו מרוצים – אז אנחנו נשארים".

כץ סיים בציינו, כי "בימים אלה אנחנו עוברים ל-Amazon EKS, כי זה יחסוך לנו המון תחזוקה והתעסקות בניהול. אנחנו משתמשים גם ב- EC2 Spot Instances, שעוזר לנו כאשר אנחנו פותחים הרשמה לכנס ויש פתאום קפיצה ברכישת כרטיסים לכמה דקות. אז המערכת של AWS מאפשרת לנו להגדיל את יכולות המערכת בצורה חסכונית. אנחנו גם עושים לרוב הלקוחות שלנו גיבויים באזורים שונים בעולם באמצעות AWS".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים