בחסות שגרירות בריטניה בישראל: וובינר בנושא "נשים מובילות חדשנות"

שגרירות בריטניה בישראל תקיים וובינר ראשון בסידרה, שיתמקד בהזדמנויות צמיחה עבור נשים בשתי המדינות ביום שאחרי משבר הקורונה. 

הזדמנויות צמיחה עבור נשים בשתי המדינות. צילום: BigStock

שגרירות בריטניה בישראל תקיים וובינר ראשון בסידרה, תחת הכותרת "בריטניה וישראל: נשים מובילות חדשנות". המפגש הראשון, שייערך ביום חמישי, 21 במאי, יתמקד בהזדמנויות צמיחה עבור נשים בשתי המדינות ביום שאחרי משבר הקורונה.

לדברי המארגנים, "יותר ויותר ארגונים – מקרנות הון דרך חברות טכנולוגיה ועד ממשלות – הבינו בשנים האחרונות שלמגוון האנושי בחברה יש יתרון של ממש, ושכדאי לשלב נשים בעמדות מפתח לא כי זה נראה יפה על הנייר – אלא כי יש למגוון אנושי ותרבותי בכלל, ולנשים בפרט, יתרונות עסקיים משמעותיים להצלחת החברה".

משבר הקורונה וחוסר הוודאות שהוא הביא איתו פגע, כרגיל, קודם כל בנשים, באפשרויות הקידום וההעסקה שלהן וביכולתן לגייס כספים למיזמים טכנולוגיים. בבסיס ההחלטה לקיים את סדרת האירועים הללו עמדה ההבנה, מציינים המארגנים, שנשים יכולות להשתמש בחוזקות שלהן כגשר בין שתי המדינות כדי לדבר, לשמוע ולהשמיע, לשתף פרקטיקות, ולהבין איך אפשר לחזק ולהתחזק בעקבות המשבר.

בוובינר ישתתפו ארבע דוברות: שתיים מהסקטור הציבורי בשתי המדינות – נעמי קריגר (רשות החדשנות) וזואי ג'ונס (Innovate UK) ושתיים מהסקטור הפרטי: הילה אוביל ברנר (יזמיות, טקסטארס) ואלה גולדנר (Zinc).

הנושאים שיעלו במפגש:

פרקטיקות אמיתיות על בסיס ניסיון, שיעזרו לנשים לנווט בנוף הטכנולוגיה, החדשנות והמימון בשתי המדינות בתקופת הקורונה.

הזדמנויות עסקיות זמינות ליזמיות בשתי המדינות.

מה אנחנו יכולות לעשות כדי לוודא שהכללת נשים בענף הטכנולוגיה והחדשנות לא תצעד אחורה ותינזק בזמן שעסקים רבים מוצאים את עצמם בסיר הלחץ של הקורונה.

איך אנחנו יכולות לנצל את ההזדמנות של המשבר כדי לעצב מחדש את חיי העבודה ואת הקריירות שלנו.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אורנה גולן

    זה הזמן שביכולתנו להשפיע כיצד יראה שוק התעסוקה העתידי במיוחד באספקט מגדרי

אירועים קרובים