האקרים: "נפרסם מידע על ליידי גאגא ומדונה אם לא תשלמו"

ההאקרים דורשים 42 מיליון דולר ממשרד עורכי דין שמייצג סלבס רבים, במסגרת מתקפת כופרה ● הם מאיימים שאם לא יתקבל תשלום, הם יפרסמו "כביסה מלוכלכת" על הלקוחות, בהם שתי הכוכבות שבכותרת, וכן דונלד טראמפ, ברברה סטרייסנד, אלטון ג'ון ועוד רבים

ליידי גאגא.

פירמת עורכי דין בניו יורק המטפלת בידוענים הותקפה בסייבר על ידי האקרים, הדורשים כופר של 42 מיליון דולרים.

פירמת DSMS (גרובמן, שייר, מייזלס וזאקס), הידועה בטיפולה במוזיקאים, הותקפה במתקפת כופרה על ידי קבוצת האקרים בשם REvil. הם איימו לשחרר פרטים אישיים על הלקוחות הידוענים, בהם אלטון ג'ון, ליידי גאגא, ברברה סטרייסנד, ליזו ומדונה – אם לא ישולם להם בביטקוין סכום של 42 מיליון דולרים.

מדונה. צילום: BigStock

מדונה. צילום: BigStock

כהוכחה לכך שההתקפה שלהם הצליחה, ההאקרים פרסמו בדארקנט צילום מסך של חוזה של מדונה. לאחר שהמשרד ניסה לנהל עימם משא ומתן, והציע סכום נמוך משמעותית, של 365 אלף דולרים, ההאקרים הכפילו את סכום הכופר מ-21 ל-42 מיליון דולרים ופרסמו קבצים נוספים, הקשורים לליידי גאגא, בהיקף 2.4 גיגה-בייט – לרבות חוזה שלה – שאותו העלו לאתר שיתוף.

עוד טענו ההאקרים, כי סך המידע שהם גנבו עומד על 756 גיגה-בייט, והוא כולל "כביסה מלוכלכת" עך אודות נשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ: במסר שפורסם ברשת האפילה הם כתבו: "הכפלנו את סכום הכופר. האישיות הבאה שנפרסם על אודותיה פרטים היא טראמפ. זו תקופת בחירות כעת, ויש לנו טונות של כביסה מלוכלכת (עליו). מר טראמפ, אם אתה רוצה להמשיך לכהן כנשיא, פעל מול הפירמה, אחרת אתה יכול לשכוח מהשאיפה הזאת לנצח. ולכם, הבוחרים, אנו יכולים ליידע אתכם שאחרי פרסום כזה אתם בהחלט לא תרצו לראות אותו כנשיא… הדד ליין (לתשלום הכופר) הוא שבוע. גרובמן, נחריב את החברה שלך עד עפר אם לא נראה את הכסף".

משרד עורכי הדין אישר כי "היינו קורבנות של מתקפת סייבר. הודענו על כך ללקוחות לנו. שכרנו את טובי המומחים בעולם בתחום (הגנת הסייבר) ואנו עובדים סביב השעון לתת מענה לנושא".

ברברה סטרייסנד. צילום: BigStock

ברברה סטרייסנד. צילום: BigStock

אלן גרובמן, שייסד את הפירמה בשנות ה-70' של המאה הקודמת, סירב לנהל משא ומתן או לשלם להאקרים. זאת כי  לשיטתו, "אם הוא ישלם, ההאקרים עלולים לפרסם את המסמכים החסויים בכל מקרה". ה-FBI מתייחס למתקפה כאל אקט של טרור בינלאומי. "איננו רוצים לנהל משא ומתן עם טרוריסטים", נמסר ממשרד עורכי הדין.

לקוחות נוספים של המשרד הם ניקי מינאז', ברוס ספרינגסטין, אלה מאי, כריסטינה אגילרה, מריה קארי, U2  וג'סיקה סימפסון. לקוחות הפירמה בעבר היו קבוצת אוניברסל מיוזיק, סוני וסוני-ATV, פייסבוק וספוטיפיי. אתר הרכילות פייג' סיקס לא הצליח למצוא קשר בין הפירמה ובין טראמפ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים