אריה רייכר, לשעבר מנמ"ר רשת, מונה ל-CTO של בית החולים רמב"ם

הגדרת תפקידו של רייכר היא תמיכה בכל מערכות התקשורת למיניהן, ניהול כל התשתיות ותמיכה בכל המכשור הרפואי בבית החולים

אריה רייכר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של בית החולים רמב"ם. צילום ארכיון: יח"צ

אריה רייכר, לשעבר מנמ"ר רשת-ערוץ 13, מונה לתפקיד ה-CTO של בית החולים רמב"ם בחיפה. תפקיד זה לא היה מאויש זמן רב בבית החולים, ובאחרונה פרסמה המנמ"רית שרה צפריר הודעה כי היא מחפשת מועמדים לתפקיד זה.

רייכר סיים את עבודתו ברשת-13 בדצמבר שנה שעברה, אחרי 23 שנים ברציפות. מחליפו ברשת-13 הוא קובי מורה צדק, לשעבר מנמ"ר ערוץ 10.

לרייכר ניסיון של יותר מ-30 שנה בתפקידים שונים ב-IT. הוא הנדסאי מחשבים בהשכלתו, ולאחר שחרורו מצה"ל היה איש סיסטם ב-ECI. בהמשך הוא עבד בחברת מחשבים קטנה ומשם עבר לרשת, והיה שם מהימים הראשונים להקמתה.

הגדרת תפקידו של רייכר היא תמיכה בכל מערכות התקשורת למיניהן, ניהול כל התשתיות ותמיכה בכל המכשור הרפואי בבית החולים. רייכר ינהל  צוות של 25 אנשים, הכולל אנשי תשתיות, טכנאי סיסטם, תקשורת, אבטחת מידע ועוד.

"התפקיד של סמנכ"ל טכנולוגיות בבית חולים הוא מתאגר. ישנה לא מעט חדשנות דיגיטלית  בבית החולים, שבאה לידי ביטוי במשבר הקורונה, וברור שצריך למנף את זה במסגרת המשאבים הקיימים" אמר רייכר.

בשעות הפנאי שלו נמנה רייכר עם קהילה גדולה של אנשי היי-טק שמשקיעים זמן ואנרגיה בתחום הספורט. הוא משתדל לרוץ 10 ק"מ כמעט בכל יום, משתתף בתחרויות ספורט אתגרי, בריצות מרתון, בתחרויות איש הברזל וכן חבר במשלחת הישראלית לתחרות טאף מאדר למען עמותת גדולים מהחיים, שמתקיימת בשיתוף אנשים ומחשבים.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דודי שילר

    איש יקר , פשוט רווח של רמב"ם , בהצלחה רבה.

  2. זיו גלבוע

    אריה איש יקר מקצוען אמיתי עם לב ענק! שיהיה בהצלחה!!

אירועים קרובים