מסנג'ר לילדים של פייסבוק מתרחבת לעוד 70 מדינות

לצד ההשקה בשווקים נוספים, התוכנה תכלול גם תכונות חדשות, שיקלו על ילדים להרחיב את קשריהם החברתיים בימים אלה שרבים מהם מבודדים בבתיהם בשל סגירת בתי הספר – תוך פיקוח הורי הדוק

פייסבוק הכריזה כי תשיק את מסנג'ר לילדים (Messenger Kids) ביותר מ-70 מדינות נוספות בעולם, לצד תכונות חדשות, שיופצו בהדרגה בשווקים שונים.

התכונות החדשות עוצבו כדי להקל על ילדים להרחיב את הקשרים שלהם באמצעות האפליקציה, תוך פיקוח הורי, בייחוד על רקע סגירת בתי הספר, ובידודם של ילדים רבים מקשרים חברתיים בימי משבר הקורונה.

התכונה הראשונה, המכונה Supervised Friending תושק מיד בארה"ב לפני מדינות אחרות, אך כדי להפעילה, הילדים צריכים לקבל את אישור הוריהם לאנשי הקשר שבמסנג'ר שלהם. התכונה הזאת תאפשר להורים להפעיל אופציה שמאפשרת לילדים לקבל, לדחות או להוסיף אנשי קשר. ההורים מקבלים על כך התראה ויכולים גם לבטל אישור או הוספה באמצעות לוח המחוונים ההורי.

תכונה נוספת תאפשר להורים לאשר גם למבוגרים, למשל מורים, להוסיף את ילדיהם לשיחות קבוצתיות. בנוסף, יכולים כעת הורים להציג את הפרופיל והתמונה של ילדיהם במעגל משתמשים, שכולל גם אנשי קשר של ילדיהם וההורים שלהם, או גם בפני החברים של ההורים שגם להם יש את המסנג'ר לילדים, כמו גם ילדים של אנשים שהוריהם מזמינים להוריד את האפליקציה.

פייסבוק מציינת בהודעתה, כי התכונות החדשות פותחו יחד עם קבוצה של מומחים בתחומי התפתחות הילד, מדיה ואבטחה מקוונת.

בפברואר האחרון הציגה פייסבוק כלים חדשים ותכונות שונות, שמאפשרות להורים לפקח על פעילות ילדיהם במסנג'ר לילדים, כמו רישום פעילות שמראה עם מי הם מצ'וטטים ומה הם משתפים ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים