איך חברות ההיי-טק עוברות את משבר הקורונה? והפעם: חשבשבת

מנהלים בכירים בענף מספרים על הצעדים שנקט הארגון שלהם להתמודדות עם משבר הקורונה, ונותנים טיפים ● והפעם: פרופ' אסף אברהמי, מנכ"ל חשבשבת

פרופ' אסף אברהמי, מנכ"ל חשבשבת. צילום: קובי קנטור ז"ל

כיצד השפיע עד כה המשבר על התפקוד השוטף של הארגון?
"ברמה הפנים ארגונית, נערכנו ליישום ההנחיות, והקפדנו על צמצום מרחבי עבודה עד 10 אנשים. נכון לעכשיו, הפעילות שלנו נמשכת כרגיל.

במקביל, נעשו מאמצים כדי להקל על לקוחות החברה להפעיל את המערכות של חשבשבת, שהן מערכות קריטיות בניהול עסקים, באמצעות הדפדפן, כדי שיוכלו לעבוד מהבית או מכל מקום אחר.

בניגוד לרושם שנוצר לגבי הפסקת פעילות במגזרים שונים, בשבוע האחרון המשכנו לקבל פניות מעסקים, שקשורות לפעילות השוטפת שלהם, קריאות שירות, תמיכה ונושאים מקצועיים, ללא קשר לקורונה.

זאת, כחלק מהמשימה שהצבתי לעצמי – לחזק את התדמית של חשבשבת, שכבר מזמן אינה רק חברה שמייצרת תוכנת הנהלת חשבונות, אלא בית מערכות לפתרון כולל של ERP לעסקים קטנים ובינוניים, שמתחרה ראש בראש בפריוריטי. אנחנו מפתחים תוכנת מדף, ללא צורך בהתאמות וחיבורים שמקשים על המשתמשים. לצורך כך, הקמנו גוף הטמעה, על מנת לסייע ללקוחות. מהלכים נוספים הם הכנסת יישומי בינה מלאכותית, בינה עסקית ולימוד מכונה, שיוטמעו בתוך מערכות ה-ERP, וכן השלמת תהליך העברת התוכנה לווב באופן מלא".

אילו אמצעים ננקטו ברמה הארגונית וברמת הקשר עם העובדים?
"נערכנו מבעוד מועד לעבודה מהבית ולפיכך, כמחצית מ-200 עובדי החברה ממשיכים לעבוד מהבית ומשרתים את הלקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים