אפי כהן מונה למנכ"ל מחקר ופיתוח של סיילספורס בישראל

כהן הוא בין מייסדי דאטורמה, שנרכשה על ידי סיילספורס באקזיט ענק של יותר משלושה מיליארד שקלים ● מדובר במנכ"ל מו"פ ראשון שהחברה ממנה מחוץ לארצות הברית

אפי כהן, מנכ"ל מרכז המחקר והפיתוח של סיילספורס ישראל. צילום: יונתן בלום

סיילספורס יצרה תפקיד חדש – מנכ"ל המו"פ של החברה בישראל, ומינתה אליו את אפי כהן; כך מסרה החברה אתמול (ג'). כהן יהיה אמון על ניהול כלל מערך המחקר והפיתוח של החברה בישראל, על כל זרועותיו, ויבנה את התפקיד מאפס.

מדובר בפעם הראשונה שסיילספורס ממנה מנכ"ל מו"פ מחוץ לארצות הברית. לדברי החברה, הסיבה לכך היא החשיבות שהיא רואה בפעילותה בישראל, לאור מספר רכישות שהיא ביצעה כאן באחרונה. המרכזית שבהן הייתה האקזיט הענק של דאטורמה הישראלית, שסיילספורס רכשה ביוני 2018 תמורת כשלושה מיליארד שקלים. בנוסף לתפקידו החדש, כהן ימשיך לכהן כסגן נשיא בכיר למוצר והנדסה בדאטורמה.

כהן הוא מייסד שותף ועד לאחרונה היה מנהל טכנולוגיות ראשי בדאטורמה. הוא בעל ניסיון של 21 שנים בפיתוח ובניהול של מוצרים וצוותים. לפני שהיה בין מקימי החברה, כהן היה העובד הראשון של איי-בלסטר (הידועה גם כמדיה מיינד וכסיזמק), שם הוא שימש כסמנכ"ל הטכנולוגיות. מדיה מיינד הונפקה לציבור ב-2010 ונרכשה על ידי DG שנה לאחר מכן.

ענקית הענן הרחיבה את פעילותה בישראל ליותר מ-600 עובדים ומפעילה בארץ מרכז מו"פ בעל שלוש שלוחות – בתל אביב, בפתח תקווה ובנצרת. החברה ממשיכה לגייס בימים אלה עובדים מקומיים, בדגש על תחומים כמו מודיעין שיווקי מבוסס ביג דטה ומופעל על ידי בינה מלאכותית (AI-powered big-data marketing intelligence), ניתוח מידע באמצעות בינה מלאכותית, טכנולוגיית קול, פתרונות אבטחה ושירותי שטח.

כהן אמר כי "סיילספורס מספקת טכנולוגיה ברמה עולמית למאות אלפי משתמשי קצה ברחבי תבל. אמינות, חדשנות, הצלחת לקוחותינו ושוויון הם ערכי הליבה שמנחים אותנו בכל מה שאנחנו עושים, והם שיובילו אותנו לעשייה משמעותית גם בישראל".

ברט טיילור, נשיא ומנהל תפעול ראשי של סיילספורס, ציין ש-"מדינת ישראל היא מוקד מדהים של כישרונות והמרכז הישראלי כבר תרם משמעותית לפיתוח המוצרים שלנו בתחום הבינה המלאכותית. תחת ההנהגה של כהן, אני בטוח שהמרכז ימשיך להתפתח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים