על מה ידברו במפגש ההשקה של פורום הנשים בהיי-טק – WIT?

הפורום מבית אנשים ומחשבים, שהמפגש הראשון שלו יתקיים ביום א' הקרוב - יום האישה הבינלאומי, יעסוק בקידום נשים בעולם הטכנולוגי

WIT - פורום הנשים בעולם הטכנולוגי של אנשים ומחשבים

פורום WIT לנשים מנהיגות בעולם הטכנולוגיה וההיי-טק, שהוקם על ידי אנשים ומחשבים ומובילה אותו גילי שלזינגר מאורקל ישראל, יקיים את המפגש הראשון שלו ביום א' הקרוב. המשתתפות במפגשים ידונו על נושאים הקשורים לנשים, לטכנולוגיה ולמה שביניהן, ובפרט למעמדן של נשים ולקידומן בארגונים.

המטרה היא ליצור פורום ייעודי של נשים שעובדות בתחומי הטכנולוגיה בישראל וקהילה מקצועית שתסייע להן להתקדם בקריירה. זאת, מעבר ליתרונות שקיימים בכל פורום: נטוורקינג, שיתוף ידע והקניית כלים למנהיגות אישית.

במפגש הראשון תציג שלזינגר את הפורום ואת תכנית המפגשים השנתית. כמן כן, ייערך פאנל בהשתתפות חברות ועדת ההיגוי של הפורום. המפגש מתקיים בתאריך סימבולי – ה-8 במרץ, שהוא יום האישה הבינלאומי.

עידית חן, סמנכ"לית מנמ"רית דואר ישראל. צילום: ניב קנטור

עידית חן, סמנכ"לית מנמ"רית דואר ישראל. צילום: ניב קנטור

לקראת המפגש נידבה עידית חן, מנמ"רית דואר ישראל ומחברות ועדת ההיגוי של הפורום, עצה לנשים שרוצות להתקדם בארגונים: "מאחורי כל אישה עומדת היא עצמה. מצאי את האני שלך במרקם החיים ואל תיתני לשום דבר ולאף אחד להפריע לך".

לדבריה, "החיים רצופים באתגרים מסוגים שונים. האתגרים של גברים ונשים שונים, אבל המטרות צריכות להיות זהות. אם את רוצה קריירה, יהיה עלייך להמשיך במסלול לאורך כל הדרך, בלי עצירות ובלי השהיות, כדי שתגיעי ליעד".

גילי שלזינגר, מנהלת חטיבת האנטרפרייז באורקל אפליקיישן ישראל. צילום: עזרא לוי

גילי שלזינגר, מנהלת חטיבת האנטרפרייז באורקל אפליקיישן ישראל. צילום: עזרא לוי צילום: עזרא לוי

שלזינגר אמרה כי "אני מאמינה ביכולתן של נשים לקחת על עצמן פרויקטים רבים, להוביל אותם ולהצליח בהם, ולדעת לאזן בין הקריירה לחיים הפרטיים. יש לחברה הישראלית אתגר חשוב – לקדם נשים באופן כללי ובעולם הטכנולוגי בפרט. על אף שיש שיפור בשנים האחרונות, הסטטיסטיקה עדיין מצביעה על פערי שכר של כ-30% בין נשים לגברים, לטובתם, ויש פער ניכר באיוש משרות ניהול בכירות – גם כאן לטובת הגברים. הנתונים מראים שרק 15% מהבכירים בהיי-טק הם נשים".

היא ציינה ש-"כדי לשנות את המציאות הזו יש להתחיל ללמד חינוך טכנולוגי כבר מגיל הגן. כל אחד ואחת צריכים לשאוף להגיע רחוק, ללא תלות בגבר".

בחלק השני של המפגש תרצה אורנית עידן, יועצת עסקית בתחומי החדשנות והעתידנות הרפואית.

להרשמה לפורום לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים