"מחשבי על יכולים לסייע במציאת חיסון לקורונה"

איל וולדמן, מנכ"ל מלאנוקס, הביע תקווה שהחיסון יימצא עד חודש יוני הקרוב ● הוא דיבר במפגש של ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב על שלל סוגיות בעולם הטכנולוגיה

אייל ולדמן, מייסד ולשעבר מנכ"ל מלאנוקס.

"מחשבי על עשו ועוד יעשו דברים רבים וטובים למען האנושות. כך, ייתכן שביכולתם לסייע בפתרון של אחת הסוגיות הבוערות בשבועות האחרונים – נגיף הקורונה. אני מקווה שבעזרתם, יימצא חיסון לקורונה עד חודש יוני", כך אמר איל וולדמן, מנכ"ל מלאנוקס.

וולדמן התייחס למשבר העולמי במפגש של ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב, שנערך אתמול (ד'). חוקרים ומדענים רבים רותמים בימים אלה את הטכנולוגיה, לצד הידע והניסיון שלהם, למציאת חיסון למגפה, שכבר הדביקה מאות אלפי בני אדם והביאה למותם של כמה אלפים, בעיקר בסין. יש סיכוי לא קטן שהחדשנות הישראלית תסייע לפתרון המשבר – ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר מעט לאחר שהוא פרץ שבארץ עובדים על חיסון לנגיף, אם כי זה ייקח כשנה וחצי. וולדמן, כאמור, מקווה שזה ייקח הרבה פחות מכך.

לצד הקורונה, וולדמן התייחס בדבריו לכמה נושאים בוערים נוספים, בהם הגנת הפרטיות ברשת והירתמות הטכנולוגיה למלחמה בכסף השחור. "ככל שנתקדם מבחינה טכנולוגית, העולם יהיה יותר הוגן ועם פחות כסף שחור", הביע את דעתו. בנוסף, הוא אמר שלאנשים "רגילים" אין מה לדאוג מחשיפת הפרטיות ברשת. "לאנשים שמודאגים מסוגיית הפרטיות יש מה להסתיר. לי אין מה להסתיר. אני יוצא מנקודת מוצא שכל מה שעל הסלולרי שלי הוא גלוי", ציין וולדמן.

מימין: סיגלית בן חיון, ראשת ארגון הבוגרות והבוגרים של אוניברסיטת תל אביב; ועו"ד דודי בלסר, מנהל החדשנות במקורות. צילום: יעל צור

מימין: סיגלית בן חיון, ראשת ארגון הבוגרות והבוגרים של אוניברסיטת תל אביב; ועו"ד דודי בלסר, מנהל החדשנות במקורות. צילום: יעל צור

האירוע היה מפגש משותף של פורום הבוגרות והבוגרים ושל המכון לאומנויות המשפט בפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב, ועסק בטכנולוגיה ובהשפעתה על החברה. בין המשתתפים בו ניתן למנות את ראשת ארגון הבוגרות והבוגרים, סיגלית בן חיון; ד"ר דפנה אבניאלי, שופטת בדימוס בבית המשפט המחוזי בתל אביב וראשת המכון לאומנויות המשפט; ובוגרי אוניברסיטת תל אביב: ד"ר גל ארליך, הבעלים והמנכ״ל של קבוצת ארליך; ענבל אריאלי, מייסדת וראשת תכנית היזמות של עמותת בוגרי 8200, וכן מייסדת ומנכ"לית משותפת של סינתזיס; ועו"ד דודי בלסר, יזם ואיש עסקים, ומנהל החדשנות במקורות (ובעברו דוגמן ושחקן כדוריד).

עוד בוגרים שנצפו: עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב; עו"ד עמית בכר, ראש מחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין; עו"ד עודד סלע, שותף במשרד זילברשץ-סלע-ברנדס; דורון סוסליק, דובר התעשייה האווירית; עדנה בר און, יו"רית העמותה הישראלית לאחווה מקצועית בינלאומית; איציק ניסני, מנהל השיווק של כלמוביל; ומאיה פידלמן, יועצת מדינית ומנהלת קשרי חוץ בקונסוליה הישראלית בארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים