"חיבור ה-ERP וה-CRM לענן משנה את חוקי המשחק"

כך לפי יוסי חיימוב, מנכ''ל פרודוור ישראל, שדיבר בכנס הלקוחות Dynamics365 שערכה החברה

"אנו חיים בזמנים מעניינים: בכל דקה דיגיטלית יש ארבעה מיליון חיפושי גוגל, ו-1.5 מיליון התקשרויות בטינדר. אנו בעיצומה של המהפכה הדיגיטלית, שבמסגרתה הכל מדבר ומתחבר להכל. מי שלא ישקיע במערכות הנכונות ובזמן הנכון – ימצא עצמו מחוץ למירוץ ולא רלוונטי לתמיד. המסע הדיגיטלי עובר בענן, והחיבור שלו לאפליקציות העסקיות מייצר מהפכות של ממש בארגונים", כך אמר יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור (Prodware) ישראל.

חיימוב דיבר בפתח אירוע לקוחות שערכה החברה. הכנס התקיים היום (ד') בבית מיקרוסופט ברעננה ונשא את הכותרת "קל-פשוט-ישראלי". את הכנס הנחה גולן בר אור, שותף בפרודוור ואחראי שיווק ומכירות.

"לפני 15 שנים", סיפר חיימוב, "השתחררתי מהצבא ונחתתי ברדמונד. מיקרוסופט הייתה אז חברה של אופיס וחלונות – לא אפליקציות עסקיות. על הבמה עמדה חבורה של מרצים חסונים, עם המנהל שלהם באותה עת, הודי צנום. הם הצהירו שהם הולכים לשנות את החברה לנצח ולהתחיל ביזנס של ERP ו-CRM במיקרוסופט. משהו בגישה שלהם ובנחישות שלהם תפס את תשומת ליבי. החלטתי שזה מה שאעשה: אביא את הטוב הזה לארץ. אדאג שזה יהיה קל, פשוט וישראלי. 15 שנים אחרי, הבחור הצנום  הפך למנכ"ל מיקרוסופט, סאטיה נדלה…"

"עולם הדיינמיקס", ציין, "שובר שיאים בגדילה ובצמיחה, ופרודוור נחשבת לאחת ממיישמות מיקרוסופט מהגדולות בעולם".

"הטרנספורמציה הדיגיטלית", אמר חיימוב, "בנויה על ארבעה עמודים: הלקוחות – לתת להם כלים לתקשר באופן מתקדם ואינטואיטיבי; העובדים – שיקבלו מידע רלוונטי בכל נקודת זמן, כדי לייצר רגעי קסם שעושים את ההבדל; תפעול יעיל כדי להיות תחרותיים; לקחת מוצרים סטנדרטיים ולהופכם לדיגיטליים.

כך, אמר חיימוב, "הקמנו מערכת CRM מבוססת מיקרוסופט בעיריית ירושלים. מוקד 106 העירוני פועל באופן דיגיטלי מקצה לקצה, והתושב יכול להזמין תו חניה או לדווח על גזם או מפגע מהכורסה. כך, העלינו לאוויר בקבוצת לובינסקי מערכות ERP ו-CRM של מיקרוסופט, בשיתוף שמעונה נוה, המנמ"רית. כיום, לקוח יכול להיכנס לאפליקציה לקביעת נסיעת מבחן, ולאחריה – לסגור עסקה. כך, הסניף הישראלי של H&M, שמריץ Dynamics365 יחד עם פרודוור, השיג את המקום הראשון במדדי יעילות תפעולית ושרשרת אספקה ביחס לכל סניפי H&M בעולם".

לדבריו, "טרנספורמציה דיגיטלית עם מיקרוסופט נשענת על שלושה עננים: Microsoft365 לשיתופיות והגנה על הארגון; Azure לטובת ניתוח קוגנטיבי, ניתוח ביג דטה, בינה מלאכותית ותרגום דיבור לטקסט. אבל הטרנספורמציה הדיגיטלית הלכה למעשה מתרחשת בענן המרכזי, זה של Dynamics, עם מערך אפליקציות לאנשי הפיננסים, המכירות, השירות, השיווק, התפעול, הקמעונאות ועוד. כל האפליקציות מדברות ביניהן".

"המומנטום של האפליקציות העסקיות של מיקרוסופט צומח מדי שנה ב-45%", ציין חיימוב. "90% מלקוחות פורצ'ן 500 משתמשים ב-Power Apps. פרודוור מונה 1,500 עובדים בעולם, ובארץ אנו בראש רשימת שותפי מיקרוסופט".

"מה שאנו עושים", סיכם חיימוב, "הוא מסייעים לארגונים להיות פרו-אקטיביים, מחוברים לכל, עם הנגשת נתונים מקצה לקצה, סיימנו את עידן הדו"חות ועברנו לעידן התוצאות –  חיזוי לטובת קבלת החלטות מושכלות. Power Platform היא בגדר 'משנה משחק', ועבורנו זאת מערכת קלה, פשוטה – וישראלית".

גידול דו-ספרתי

אלכסנדר טוטוביץ', סגן נשיא לאפליקציות עסקיות, מיקרוסופט, אמר כי "פלטפורמת האפליקציות העסקיות שלנו חווה גידול תלת-ספרתי. כמות האפליקציות גדלה פי שבעה. ב-2019 הוכפל זמן השימוש הממוצע בה. יש לנו כבר אלפי פתרונות בענן, כי השימוש בה מביא להאצה עסקית".

באפריל, אמר טוטוביץ', "תשוחרר גירסה חדשה של המערכת. היא תכלול יותר שירותים בענן, ממשק משתמש חדש ותפוקתי, כלי פיתוח ל-ISV (ספקיות תוכנה עצמאיות) ול-VAR (מפיצים בעלי ערך מוסף). הפתרון כולו משתלב עם כלל היצע החברה".

טוטוביץ' סיכם באומרו, כי "החיבור של הענן ל-ERP מניב כמה תועלות: ביצועים, אמינות, תמיכה פשוטה ושיפור איכות השירות. ייצוא הנתונים מהעולם החדש לישן ולהפך נהיה קל יותר, למשל העברה מאקסל. אנו כבר 32 שנים 'על הכביש', עם 230 אלף לקוחות ERP ו-3.5 מיליון משתמשים ב-196 מדינות.

"Dynamics 365 Business Central, מערכת ה-ERP, שלנו מכילה פתרונות מקצה לקצה לכלל המודולים, עם חיבוריות קלה לעולמות האחרים שלנו – Flow, Azure, Power Aps, אופיס ו-CRM. כיוון שכל הפתרונות הם מאותו הבית, מתייתר הצורך בפיתוח ממשקים ושימוש בפתרונות וספקים נוספים".

אלכסנדר טוטוביץ', סגן נשיא לאפליקציות עסקיות, מיקרוסופט. צילום: עיבל רונן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים