אמדוקס מצטרפת לטרנד: תאפשר עבודה מהבית פעם בשבוע

ההחלטה התקבלה בעקבות מחקרים שמראים שעבודה מהבית תורמת הן לעובד והן לארגון ● שוקי שפר, מנכ"ל אמדוקס, הביע תקווה שההחלטה "תיצור תגובת שרשרת במשק" ● בנוסף, החברה פרסמה תוצאות עסקיות חיוביות

מייצרת דילמות אבטחה משמעותיות. עבודה מהבית עקב הקורונה. צילום אילוסטרציה: BigStock

אמדוקס הודיעה אתמול (ד') כי תאפשר לעובדיה לעבוד יום בשבוע מהבית. בכך מצטרפת החברה, גם אם באיחור מסוים, לטרנד העולמי. בנוסף, היא פרסמה את התוצאות העסקיות הרבעוניות שלה, שמראות על עלייה בולטת – של 14% – ברווח הנקי ועלייה בהכנסות.

בחברה אמרו כי הם מבינים את היתרונות של עבודה מהבית, אולם הוסיפו סייג ממנו עולה שייתכן שהסידור החדש לא יחול על כל 5,000 העובדים. במכתב ששלחה ההנהלה לעובדים צוין כי "מכיוון שיש לנו דרישות עסקיות מגוונות וחובות לקוחות, היישום יהיה שונה ביחידות ואזורים, וייתכן כי עובדים מסוימים לא יוכלו לעבוד מהבית. אנא דבר עם המנהל שלך בכדי להבין כיצד זה חל עליך".

ההחלטה לאפשר לעובדים לעבוד יום אחד בשבוע מהבית התקבלה בהתבסס על שורה של מחקרים, בהם מחקר שהחברה ביצעה בעצמה, שמהם עולה כי עבודה מהבית משפרת את חוויית העובדים ואת האיזון בין העבודה לבית – וגם הארגון נהנה מכך. בין היתר, גמישות במיקום העבודה תורמת לשיפור במערכת היחסים שבין העובד לממונה עליו. לכן, יותר ויותר חברות היי-טק, ובעיקר סטארט-אפים ותאגידים רב לאומיים כמו מיקרוסופט ויבמ, כבר מאפשרות זאת.

שוקי שפר, מנכ"ל אמדוקס, הביע תקווה שהמהלך של החברה "ייצור תגובת שרשרת במשק הישראלי", במטרה לשפר את איכות החיים של העובדים ולצמצם את הפקקים ועומסי התנועה בכבישי המדינה.

תוצאות עסקיות רבעוניות

לצד ההודעה פרסמה אמדוקס את הדו"חות הכספיים שלה לרבעון הראשון של השנה הכספית 2020. ההכנסות גדלו בתקופה זו במעט יותר מאשר ההוצאות – ב-3% לעומת ב-2.2% – וחצו את רף מיליארד הדולרים. הרווח הנקי צמח ל-116 מיליון דולר והרווח למנייה עמד על 85 סנט, לאחר שזינק ב-18%.

נתונים בולטים נוספים שעולים מהדו"חות הם גידול של 1.75% ברווח הגולמי, עלייה של 8% ברווח התפעולי וירידה של 17% בחבות המס. זו האחרונה תרמה לשיפור הניכר ברווח הנקי. כמו כן, דירקטוריון אמדוקס אישר דיבידנד רבעוני במזומן, בשיעור של 0.3275 דולר למנייה.

שפר הגיב על התוצאות באמרו כי "הצגנו הכנסות שיא וצמיחה ברווח, שנבעו מהצמיחה הרבעונית בצפון אמריקה וממגמות בריאות באירופה ובשאר שווקי העולם, בהשוואה לשנה שעברה. רווחיות זו תואמת את התכנית התפעולית שלנו, בכלל זה השקעות התומכות בהאצת פעילויות חדשות ב-AT&T ובלקוחות אחרים. כמו כן, החזרנו לבעלי המניות יותר מ-100% מתזרים המזומנים החופשי המנורמל, באמצעות התכניות שלנו לרכישה עצמית של מניות ולתשלום דיבידנד רבעוני".

יצוין כי אמדוקס זכתה ברבעון המדווח בכמה פרויקטים בולטים בחו"ל, בהם בוודפון גרמניה ובאורנג' ספרד.

השתתף בהכנת הידיעה: יניב הלפרין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים