ג'ף בזוס נתבע בידי האח של חברתו בטענה להאשמות-שווא והשמצה

מייקל סנצ'ז - שלורן סנצ'ז, בת הזוג הנוכחית של מנכ"ל אמזון ומבכירי עשירי תבל, היא אחותו - הואשם לטענתו שהשיג את ההודעות הפרטיות והצילומים האינטימיים של השניים, העביר אותם לידי צהובון אמריקני, ובכך חשף את הרומן ● האח טוען לפגיעה בשמו הטוב

ג'ף בזוס, מייסד אמזון. צילום: מתוך ויקיפדיה
לורן סנצ'ז, בת הזוג של ג'ף בזוס. צילום: BigStock

לורן סנצ'ז, בת הזוג של ג'ף בזוס. צילום: BigStock

אין סוף למבוכות בחייו של מנכ"ל ומייסד אמזון – ומי שמתגאה (IN-OUT) במקום הראשון בטבלת עשירי תבל. אחרי שלל פרשיות ודרמות, שטלטלו את חייו ואת התקשורת בשנה האחרונה, כעת אחיה של בת הזוג הנוכחית של בזוס, לורן סנצ'ז, תובע את המיליארדר על שהשמיץ אותו לשווא, לטענתו.

מייקל סאנצ'ז הוא, כאמור, האח של מי שהפכה לבת הזוג של בזוס, אבל שעוד קודם הייתה מאהבתו. לורן הייתה חברה טובה של בני הזוג (לשעבר) ג'ף ומקנזי בזוס, וניהלה עם הבוס של אמזון רומן אשר דלף לתקשורת והביא לפרידה ולגירושים היקרים במיוחד של בני הזוג.

לדברי מייקל, בזוס טען כי הוא המקור להודעות הטקסט הגרפיות, שחלקן הכילו גם תמונות עירום של המיליארדר, ואשר הגיעו לידי הצהובון האמריקני הנשיונל אינקוויירר.

לפי הדיווחים, המגזין לא רק פרסם את האסמסים המביכים והמאוד אישיים של מנכ"ל ענקית הקמעונאות אונליין, אלא גם רכש תמונות אינטימיות של בזוס ואיים לפרסמן.

בכל מקרה, הפרשיה כולה הגיעה לכדי חקירה של הרשויות, בניסיון להתחקות אחרי המקור להדלפה, ואולי גם אחר ניסיון הסחיטה האפשרי באמצעותה. בזוס גם שכר חברה פרטית מטעמו שחקרה את העניין, בהובלת יועץ האבטחה שלו, גאווין דה-בקר.

מי גנב את המידע האינטימי מהניידים? אילוסטרציה: BigStock

מי גנב את המידע האינטימי מהניידים? אילוסטרציה: BigStock

הסעודים, יורש העצר, או אולי האח סנצ'ז?

יצוין כי דה-בקר, בדיווח שפורסם במרץ ב-Daily Beast, טען בכלל שסעודיה היא שפרצה לטלפון של בזוס. לפי הטענות, סעודיה עשתה כן בתגובה לסיקור של הוושינגטון פוסט, שנמצא בבעלות בזוס, את רצח ג'מאל חאשוקג'י – העיתונאי הסעודי שחוסל בקונסוליה הסעודית בטורקיה, ושנהג לכתוב טור בעבור הפוסט.

אם כל זה נכון, הרי שה-National Enquirer קיבל את החומרים על בזוס דווקא מהסעודים ולא מאחיה של המאהבת. אבל לפי פוקס ניוז, דה-בקר בכל זאת נקב בשמו של מייקל, כשדיווח לדיילי ביסט בשנה שעברה כי סאנצ'ס היה "בין האנשים שדיברנו איתם ובדקנו עליהם", כמקור פוטנציאלי לדליפה.

באחרונה פרסם הגרדיאן הבריטי טענה כי מכשיר הסמארטפון של בזוס נפרץ ב-2018 לאחר שקיבל את מה שהיה ככל הנראה קובץ וידיאו נגוע, שנשלח אליו בווטסאפ. השולח, כך לפי הדיווח, היה יורש העצר הסעודי, מוחמד בן סלמאן, איתו קיים בזוס שיחות בזמנו.

ואולם התביעה הנוכחית מגיעה בכלל לאחר שהוול סטריט ג'ורנל דיווח כי נמצאו ראיות לכך שהטקסטים הפרטיים של בזוס נשלחו מהטלפון של לורן לטלפונו של אחיה. לטענת הג'ורנל, סנצ'ז אף קיבל 200 אלף דולר בתמורה לשירותיו והעברת התוכן השערורייתי אל התקשורת. מקורות המידע של הג'ורנל לא נחשפו.

על פי דיווחים שונים, בשבוע שעבר טענו חוקרים של הפרשה כי קיימות עדויות שמייקל היה המקור שהשיג את ההודעות של בני הזוג.

מייקל, שלדבריו היה "אחיה ומנהלה הצייתני של לורן" בזמן שהמיסרונים הלוהטים הגיעו למדיה, אומר כי הוא שיתף פעולה עם הרשויות במהלך החקירה, אך בסופו של דבר הפך ל"שעיר לעזאזל".

מייקל אומר כי כתוצאה מהצהרותיו של בזוס הוא סבל מפגיעה משמעותית בתדמיתו. לדבריו, הוא עבר פשיטה של ה-FBI על ביתו, למול עיני השכנים, ובנוסף, חבריו וקרוביו, כמו גם שותפיו לעסקים, כועסים עליו.

כעת, באופן אולי מביך אבל לא מפתיע במיוחד, מיייקל תובע את בזוס על שאירע, ודורש ממנו "סכום המתאים להעניש (את בזוס – ג"פ) ולהוות דוגמה לנאשמים".

מייקל סנצ'ז תובע גם את בזוס וגם את דה-בקר בגין נזקים שלא פורטו. הסכום שמבקש סנצ'ז בתביעה לא נחשף גם הוא, אבל בהתחשב בכך שהונו של בזוס מוערך כעת, על פי פורבס, ב-123.9 מיליארד דולר – יש להאמין שגם אם ימצא חייב לפצות את אחיה של בת זוגו, עניין שהסבירות לו כנראה נמוכה, הדבר לא ממש יפגע בכיסו.

סנגורה של לורן סאנצ'ס, טרי בירד, מסר הצהרה מטעמה לתקשורת ובה נכתב כי "מייקל הוא אחי הגדול. הוא סיפק בסתר את המידע האישי ביותר שלי לנשיונל אינקוויירר – בגידה עמוקה ובלתי נסלחת. משפחתי כואבת בגלל התביעה החדשה חסרת השחר ונטולת האמת, ואנחנו מקווים שאחי ימצא מנוחה".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים