סמסונג משיקה את הטאבלט הראשון עם 5G

המכשיר - Galaxy Tab S6 5G שמו - מושק בינתיים בדרום קוריאה בלבד, והינו דגם מעודכן לטאבלט אותו השיקה הענקית לפני מספר חודשים, אך הפעם עם Snapdragon X50, שתומך ב-5G

טאבלט 5G ראשון. Galaxy Tab S6 5G של סמסונג. צילום: יח"צ סמסונג

השילוב של הדור הסלולרי החמישי גם בטאבלטים היה כנראה רק שאלה של זמן, ובסופו של דבר סמסונג היא הראשונה להרים את הכפפה בפועל. החברה הכריזה על השקה, בינתיים בדרום קוריאה בלבד, של Galaxy Tab S6 5G שהינו דגם מעודכן לטאבלט אותו השיקה לפני מספר חודשים, אך עדיין רק עם תמיכה ב-LTE – למי שרצה בכך.

כך שבסופו של דבר מדובר למעשה בטאבלט כמעט זהה להוציא המודם: במקום Snapdragon X24, שהיה בדגם הקודם – Snapdragon X50 שתומך ב-5G. המודם החדש יותר, כזכור, הושק במטרה להמיר מכשירים מבוססי דור רביעי לדור חמישי, וזה בדיוק מה שסמסונג עשתה.

בדור הנוכחי של המעבדים של קוואלקום, Snapdragon 865, המודם עדיין חיצוני, אך קוואלקום אינה מוכרת אותו ללא מודם 5G אם כי בגרסה מעודכנת יותר, X55.

כך או כך, מדובר בטאבלט שמציע מסך OLED תומך HDER בגודל של 10.5 אינץ' ברזולוציית WQXGA, שתומך ב-WiFi 802.11ac ושוקל פחות מ-450 גרם. הטאבלט החדש מגיע כמובן עם Snapdragon 855, והוא יימכר בתצורת זיכרון אחת של 6/128 גיגה-בייט, והמחיר שלו הוא כ-850 דולרים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים