יוטפו רוכשת חברה לשיווק ב-SMS – בעשרות מיליוני דולרים

הנרכשת, סמסבאמפ, היא חברה בולגרית שמאפשרת לחברות אי-קומרס לעדכן צרכנים על סטטוס ההזמנה שלהם ולהציע להם מבצעים - הכל באמצעות מסרונים

עומרי כהן ותומר תגרין, מייסדי יוטפו. צילום: יח"צ

יוטפו הישראלית הודיעה היום (ד') כי היא רוכשת את סמסבאמפ – חברה בתחום השיווק באמצעות הודעות SMS. סכום הרכישה עומד על עשרות מיליוני דולרים.

סמסבאמפ נוסדה ב-2014 ומקום מושבה הוא סופיה, בירת בולגריה. הפלטפורמה שלה מאפשרת לחברות אי-קומרס לשלוח מסרונים לצרכנים, לעדכן אותם על סטטוס ההזמנה, דיווח להם על מבצעים ולשלוח הצעות המותאמות אישית עבורם.

בציוץ שפורסם אחר הצהרים בחשבון הטוויטר של החברה הנרכשת נכתב: "יש לנו חדשות מרגשות לשתף. סמסבאמפ מצטרפת למשפחת יוטפו במשימה המשותפת ליצור את פלטפורמת השיווק האולטימטיבית לסוחרים באתרי אי-קומרס".

בחברה הרוכשת אומרים כי פרט למכירת הפלטפורמה של סמסבאמפ, הם ישלבו את הטכנולוגיה שלה במוצרים שלהם: ניהול ביקורות ותכנים שמשותפים על ידי הצרכנים, ניהול מועדוני לקוחות וניהול תכניות חבר מביא חבר.

לדברי עומרי כהן, סמנכ"ל התפעול של יוטפו, "התקשורת בין עסקים לצרכנים ב-SMS נמצאת בצמיחה חסרת תקדים. בני הדור הצעיר של הקונים באינטרנט רוכשים מהסמארטפון ומצפים לקבל תקשורת מעסקים לשם, באופן דומה לדרך שבה הם רגילים לתקשר עם חבריהם. בקרוב, SMS יהפוך להיות הערוץ המוביל בארצות הברית לתקשורת עם לקוחות".

השנה: גיוס של 200 עובדים חדשים

יוטפו הוקמה ב-2011 על ידי כהן ותומר תגרין, המשמש כמנכ"ל החברה. היא מעסיקה כ-500 עובדים במשרדים שלה בתל אביב, ניו-יורק, בוסטון, לונדון וסופיה, ומתכוונת לגייס השנה 200 עובדים חדשים. המוצר של החברה הוא פלטפורמת שיווק דיגיטלית לחנויות אונליין, המבוססת על מערכת בינה מלאכותית שפיתחה. כהן ציין ש-"החזון שלנו הוא שאיש.אשת השיווק של אתר מסחר אלקטרוני י.תצטרך להשתמש רק בתוכנה אחת כדי לנהל את כל פעילות השיווק. אנחנו מתקדמים בצעדים מהירים לקראת מימושו, הן על ידי רכישות והן על ידי בניית מוצרים חדשים".

זו רכישת החברה השנייה שמבצעת יוטפו, לאחר שקנתה את סוול ריוורדס ב-2018. "רכישת סמסבאמפ מקנה לנו גישה למוצר חדשני שכבש את השוק, סינרגיה חזקה למוצרים הקיימים שלנו, וצוות מוכשר ודינמי במדינה שבה סצנת הטכנולוגיה מתחילה להמריא, שימשיך לפתח עבורנו חדשנות", סיכם כהן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים