הממשלה ומרכז פרס מחפשים סטארט-אפים חדשניים לתערוכת חדשנות

קול קורא שהוציאו משרד הכלכלה, רשות החדשנות ומרכז פרס מזמין סטארט-אפים עם פיתוחים חדשניים להציג ב-"מרכז החדשנות של ישראל", שהוקם לפני כשנה במקום

גלריית החדשנות במרכז פרס לשלום ולחדשנות. צילום: יח"צ

משרד הכלכלה, רשות החדשנות ומרכז פרס לשלום ולחדשנות פרסמו הערב (ב') קול קורא לסטארט-אפים שמעוניינים להציג את הפיתוחים שלהם בתערוכת הסטארט-אפים בקומת החדשנות של המרכז. ניתן להגיש מועמדות כאן עד לתאריך 19 במרץ.

המרכז, שעם הקמתו נקרא מרכז פרס לשלום, הוסיף לפני כמה שנים את המילה "חדשנות" לשמו. מאז הוא מרבה לעסוק בתחום ומתקיימים בו אירועים רבים הקשורים לחדשנות. כחלק מכך, בפברואר אשתקד נפתח במקום "מרכז החדשנות של ישראל", שכולל גלריה שבה מציגות חברות חדשניות. עד כה 45 מהן הציגו בה את פיתוחיהן, בפני יותר מ-75 אלף המבקרים מ-56 מדינות שפקדו את המקום, בהם מנהיגים ואנשי עסקים. כעת מחפשים במרכז ובממשלה סטארט-אפים חדשים על מנת שישתתפו בתערוכה ויזכו לחשיפה רבה.

גלריית החדשנות במרכז פרס לשלום ולחדשנות. צילום: יניב הלפרין

גלריית החדשנות במרכז פרס לשלום ולחדשנות. צילום: יניב הלפרין

במרכז פרס אומרים כי "מרכז החדשנות של ישראל מהווה חלון ראווה וגאווה ישראלית, כלי מרכזי לשימור קשרי החוץ והיחסים הכלכליים בין ישראל לעולם, ומאפשר לחברות ישראליות הזדמנויות חדשות ויוצאות דופן".

צחי שנרך, סמנכ"ל הטכנולוגיות של רשות החדשנות, אמר באירוע השקת הקול הקורא כי "בתערוכות, בדרך כלל מציגים את הטוב מההווה. כאן, בתערוכה הזו, נציג את הטוב מהעתיד".

חמי פרס, יו"ר המרכז ובנו של הנשיא וראש הממשלה לשעבר, שמעון פרס, שעל שמו הוא נקרא, ציין ש-"ישראל היא האומה היחידה שנבנתה על ידי חדשנות. הייתה ויש חדשנות בכל שלב בחייה של מדינת ישראל. יש לנו צבא חזק וכלכלה חזקה, והגיע הזמן ליצור מציאות חדשה. לצורך כך אנחנו צריכים יזמות, כולל של הסטארט-אפים הבאים שיציגו בגלריה שלנו. ב-2019 ביקרו כאן 75 אלף איש, ב-2020 אנחנו צופים שנעבור את ה-100 אלף".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים