ביג איידי גייסה 50 מיליון דולר במימון קרן טייגר גלובל

אחרי שכבר גייסה 10 מיליון דולר בעבר הלא רחוק, סבב הגיוס הנוכחי יאפשר לחברה לפתח מוצרים חדשים בתחום ניהול הפרטיות ולהתרחב אל שווקים חדשים

מימין לשמאל: דימיטרי סירוטה ונמרוד וקס, מייסדי ביג איידי. צילום: יח"צ

חברת ביג איידי, העוסקת בתחום מדיניות הגנה על פרטיות ומידע אישי, הודיעה היום (ב') כי גייסה 50 מיליון דולר במימון קרן טייגר גלובל, זאת פחות מארבעה חודשים לאחר שגייסה בסבב C סכום של 50 מיליון דולר.

ההון החדש שגויס ישמש לפיתוח מוצרים חדשים אשר ימשיכו את תהליכי האוטומיזציה של ניהול המידע, לצד התרחבות אל עבר שווקים חדשים ברחבי העולם.

עם גיוס של כמעט 150 מיליון דולר בפחות משנתיים, BigID ממשיכה לדבריה למצב את עצמה כמובילה בתחום ניהול מדיניות פרטיות בחברות וארגונים גדולים.

חוקי הגנת פרטיות הצרכן בקליפורניה, ה-CCPA, שנכנסו לתוקפם לפני מספר ימים, עם תחילת שנת 2020, משיכים מגמה גלובלית של החמרת הכללים הקשורים באיסוף וניהול מידע אישי של צרכנים, וכל אלו מציבים את ביג איידי בחזית העשייה הטכנולוגית העולמית.

"החל משנת 2016, ביג איידי שמה לה למטרה לבצע חשיבה מחודשת בנוגע לאחריות המוטלת על ארגונים להגנה על נתונים פרטיים של לקוחותיהם ו/או עובדיהם באמצעות טכנולוגיה חכמה ומתקדמת", הסביר דימיטרי סירוטה, מנכ"ל ומייסד משותף של ביג איידי. "העמדנו במרכז את הנתונים, והגדרנו מחדש כיצד ארגונים מאתרים, מנהלים ומגנים על אותם הנתונים. המימון החדש משקף הבעת אמון בעשייה של החברה שלנו".

במהלך השנתיים האחרונות התגאתה החברה – הממוקמת בניו יורק ובתל אביב – בהצלחות ועשייה מגוונת, בין הללו ניתן לציין את: הגדלת המכירות בשנת 2019 פי ארבע בהשוואה לשנה הקודמת; גיוס של 44 מיליון דולר בשנת 2018, ולאחר מכן גיוס של 100 מיליון דולר בשנת 2019; פיתוח טכנולוגיה ייחודית המאפשרת מעבר אוטומטי על זרימת נתונים וניהול הנתונים הפרטיים; הרחבת מכירות לאירופה, אמריקה הלטינית ואסיה; ואת חתימתם של שיתופי פעולה עם חברות ענק כדוגמת: מיקרוסופט, סאפ, AWE ואחרות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים