"במקום לרכוש מחשבים לארגון – השתמשו בהם ושלמו לפי דרישה"

דל טכנולוגיות הכריזה בכנס Dell Technologies Summit באוסטין על מיחשוב  לפי דרישה ● מעתה עסקים קטנים ובינוניים יוכלו לרכוש מהחברה שרתים ולא לשלם עבור הרכישה, כמו גם על כל מחזור החיים של השרת, כגון רכיבים, תוכנה, ספקים למיניהם ומימון לחברות הנמצאות בצמיחה לרכישת שרתים נוספים.

מעתה עסקים קטנים ובינוניים יוכלו לרכוש מחברת דל טכנולוגיות שרתים ולא לשלם עבור הרכישה, כמו גם על כל מחזור החיים של השרת, כגון רכיבים, תוכנה, ספקים למיניהם ומימון לחברות הנמצאות בצמיחה לרכישת שרתים נוספים.

דל טכנולוגיות הציגה בכנס Dell Technologies Summit שהתקיים בשבוע שעבר באוסטין, טקסס, את Dell Technologies On Demand, המאפשרת לארגונים לרכוש שרתים ומחשבים אישיים, המשולבים עם שירותי ענן, ולשלם עבור הצריכה בפועל של משאבי המחשוב – מעבדים וזיכרון.

בין היתר, ניתן יהיה לקבל ולשלם לפי  צריכה את שרתי Dell PowerEdge ואף את מערכת התשתית האוטונומית Dell EMC PowerOne, שגם עליה הכריזה דל באותו כנס.

ג'ף קלארק, סגן  נשיא דל טכנולוגיות, אמר במליאת הכנס: "עולם הרב-ענן נמצא כאן ורק יגדל, מה שאומר שלקוחות זקוקים לתשתיות לפי דרישה ועקביות, המניבות הוצאות שניתן לחזות של מרכזי המידע ומחשוב הקצה שלהם. מערכות דל לפי דרישה מאפשרות לארגונים לתכנן, לפרוס ולנהל את כל טביעת הרגל של ה-IT שלהם. הם יכולים לבחור כיצד הם צורכים ומשלמים עבור פתרונות IT העונים על צרכיהם, ולשמור על החופש והגמישות להתפתח ככל שהצרכים שלהם משתנים עם הזמן".

חברת המחקר גרטנר מציינת, כי עד שנת 2022, 15% מההתקנות החדשות של המחשוב המקומי בארגונים יהיו בשיטת תמחור של תשלום לפי שימוש, לעומת  פחות מ-1% בשנת 2019 עם Dell Technologies On Demand, עסקים יכולים לבחור בין כמה אפשרויות צריכה גמישות, כולל תמיכה, פריסה ושירותים מנוהלים עולמיים. זה עוזר ללקוחות להפחית את ניהול ה-IT המקומי, כך שיהיה קל לצרוך  אותו כמו עננים ציבוריים. לדוגמה, התשתית האוטונומית החדשה של PowerOne הופכת לתשתיות כשירות כאשר היא משולבת עם פתרונות צריכה גמישים ושירותי ערך מוסף מבית Dell Technologies On Demand. הלקוח משלם עבור מה שהוא משתמש כאשר הוא משתמש בו".

אריק רייכמן, שירותים פיננסיים, דל, מסביר את השיטה בתשובה לשאלת אנשים ומחשבים: "אנו משלבים את המחשוב המקומי עם קלות השימוש בענן. כך, למשל, ארגון יוכל להימנע מרכישת יתר. אם צריך שרת אחד רוב הזמן אבל קונים שניים כדי שיהיו מספיק משאבים לתקופת השיא, משום שאי אפשר בשיטת הרכישה הרגילה לקבל שרת מיד כשצריכים אותו, אלא לבצע תהליך רכש, הדבר הופך למסורבל ולא רלוונטי, ולכן, בשיטות הנוכחיות צריכים לקנות שני שרתים. בשיטה של מחשוב לפי דרישה, בעזרת מודל הצריכה גמיש נוכל לפרוס את התשתיות הנדרשות כיום, והלקוח ישלם עבור רמת בסיס הנדרשת לארגון, וישלם תוספת רק כאשר יש צורך להגביר את השימוש.

"התחלנו לספק דגמים מבוססי צריכה לפני כ-14 שנים בקו האחסון. מה שאנחנו רואים כשאנחנו מדברים עם לקוחות הוא, שהם מחפשים יכולת לקנות את ה-IT במודל צריכה. השירותים הפיננסיים של דל מאפשרים למנהלי ה-IT בחירה כיצד לצרוך את ה-IT, בין אם לפי צריכה, שיטות תשלום מובנות או מיקור חוץ. מילת המפתח השנייה היא גמישות, המושגת על ידי המערכת האקולוגית של דל טכנולוגיות – הגמישות לבחור את מה שהמנמ"ר צריך החל ממערכות IoT gateways, דרך מחשבי קצה אחרים ומרכז נתונים ועד לניהול ענן. כל ארגון יכול לבחור את המודל המתאים לו ולקבל גם גמישות וגם הוצאות הניתנות לחיזוי", מסכם רייכמן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים