סימנטק רשמה קיפאון בהכנסות – ופספסה את תחזיות האנליסטים

החברה, ששינתה את שמה ל-NortonLifeLock, לא עמדה בציפיות השוק בסעיפי ההכנסות והרווח כאחד ● לעומת זאת, הרווח התפעולי רשם עלייה יפה

תוצאות ראשונות תחת השם החדש. NortonLifeLock

סימנטק, שבעקבות מכירתה לברודקום שינתה בשבוע שעבר את שמה ל-NortonLifeLock. ואת הסימול שלה בנסדא"ק ל-NLOK – הציגה ברבעון השני תוצאות חיוורות, עם קיפאון בהכנסות, שפספסו את תחזיות האנליסטים. החברה עברה אמנם לרווח נקי, אבל גם כאן היא לא עמדה בציפיות בשוק. מדובר ברבעון הראשון שבו סימנטק מפספסת את התחזיות, לאחר ארבעה רבעונים שבהם היא עקפה אותן.

מהדו"חות הכספיים שענקית אבטחת המידע פרסמה בסוף השבוע עולה כי היא רשמה ברבעון ירידה של 11.3% בהוצאות ל-505 מיליון דולר וקיטון של 0.65% בהכנסות ל-608 מיליון. כפועל יוצא מכך, כמו גם כתוצאה מירידות בהוצאות המימון ובחבות המס, החברה עברה לרווח נקי של 785 מיליון דולר לעומת הפסד של שמונה מיליון ברבעון השני של 2018. הרווח הנקי למנייה הגיע ל-1.22 דולר לעומת הפסד של סנט אחד.

עוד מעלים הנתונים שההוצאות הגולמיות קטנו ב-13.8% ל-100 מיליון דולר, הרווח הגולמי גדל ב-10.2% ל-508 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 83.55%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות רשמו ירידה של 10.6% ל-405 מיליון דולר והרווח זינק ב-139.5% ועמד על 103 מיליון.

לצד הנתונים הרבעוניים סימנטק פרסמה את הדו"חות הנוגעים למחצית הראשונה של השנה. ההוצאות צנחו בתקופה זו ב-15.6% למעט יותר ממיליארד דולר וההכנסות עלו ב-2.8% ל-1.3 מיליארד. הרווח התפעולי גדל ב-16.9% ל-237 מיליון דולר וגם בתקופה זו החברה עברה לרווח נקי של 811 מיליון דולר בהשוואה להפסד של 68 מיליון. הסיבות לעלייה ברווח הן הירידה בהוצאות והכנסה חד פעמית של 741 מיליון דולר.

וינסנט פילט, מנהל הכספים של סימנטק, דווקא הביע שביעות רצון מהתוצאות ואמר כי "החלפת השם ל NortonLifeLock היא צעד חשוב בהפיכתנו לחברה שמתמקדת באספקת מערכות הגנת סייבר לצרכנים. במהלך 12 החודשים של תקופת המעבר נתאים את מבנה ההוצאות, ונשאף להגדיל את ההכנסות והרווח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים