משלוח מוגן: UPS מחפשת חברות ישראליות בתחום הסייבר

ענקית המשלוחים הוציאה קול קורא לסטארט-אפים בשלב MVP או מעבר לכך, שכבר עברו סבב גיוס ראשוני ● החברות הנבחרות ישתלבו בתכנית שלה, שמתקיימת בבית UPS בנתב"ג

UPS

מרכז החדשנות לסטארט-אפים Ship Your Innovation של UPS, שממוקם בבית של ענקית המשלוחים בנמל התעופה בן גוריון, מרחיב את פעילותו לתחום הסייבר. כחלק מהמהלך, החברה הוציאה היום (ב') קול קורא לסטארט-אפים בתחום זה. UPS מחפשת לתכנית שלה סטארט-אפים שיש להם מוצר בשלב MVP או מתקדם יותר, והם אחרי סבב גיוס ראשוני.

ניתן להגיש מועמדות לתכנית עד ל-1 בינואר הקרוב. בחירת הסטארט-אפים שישתתפו בה תתבצע על ידי מנהל מרכז החדשנות, צוות מנהלים בכירים ומנטורים מהתעשייה, שיבחנו את הטכנולוגיה והמוצר כחלק מהשתלבות במוצרים ושירותים קיימים או כמוצר מדף חדש ב-UPS. עם זאת, הטכנולוגיה יכולה להתאים ליישום עבור תחומים נוספים מעבר לשילוח ולוגיסטיקה.

שי גוטמן, סמנכ"ל הטכנולוגיות ב-UPS ישראל ומנהל מרכז החדשנות. צילום: מולי נעים

שי גוטמן, סמנכ"ל הטכנולוגיות ב-UPS ישראל ומנהל מרכז החדשנות. צילום: מולי נעים

שי גוטמן, סמנכ"ל הטכנולוגיות ב-UPS ישראל ומנהל מרכז החדשנות, ציין כי "המרכז פועל בסביבה חדשנית ומתקדמת, שיכולה לעשות את ההבדל בין רעיון, טכנולוגיה ומוצר. חלק מהאתגרים החדשים משותפים לחברות רבות, ללא תלות בעולם התוכן העסקי. כולן אוספות ומעבדות דטה, משלבות טכנולוגיות קוד פתוח ושירותי ענן וחשופות, במידה זו או אחרת, לאיומי הסייבר. זו הסיבה שאנחנו מוציאים קול קורא לחברות בתחום הסייבר שהפתרונות שלהן יכולים להתאים לנו, ובאותה העת גם לחברות נוספות".

סייבר הוא לא התחום היחיד שהחברה מחפשת למרכז החדשנות שלה. UPS תרה לצורך כך גם אחרי סטארט-אפים בתחומים כגון Open API, אספקה מונעת נתונים, משלוח למיילים הראשון והאחרון, אינטרנט של הדברים וחיישנים, אנליטיקה חיזויית, מציאות רבודה, רובוטיקה ואריזה חכמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים