גיוס של 40 מיליון דולר לסטארט-אפ הישראלי נמוגו

הסטארט-אפ ניימוגו פועל בתחום מניעת ״חטיפת״ לקוחות מאתרי מסחר אונליין והגנה על פרטיות המשתמשים ● הכסף ישמש להמשך הצמיחה המהירה של החברה באמצעות העמקת הטכנולוגיה והרחבה ערוצי השיווק

הסטארט-אפ נמוגו (Namogoo), אשר פועל בתחום ״חטיפת״ לקוחות מאתרי מסחר אונליין (Customer Journey Hijacking) והגנה על פרטיות המשתמשים, הודיע היום על גיוס של 40 מיליון דולר בסבב גיוס C. הגיוס הובל על ידי קרן ההון סיכון OAK HC/FT. בסבב גיוס זה משתתפים גם קרנות ההון סיכון GreatPoint Ventures, Blumberg Capital ו-Hanaco, אשר גם השתתפו בסבבים הקודמים. עד כה גייסה החברה 69 מיליון דולר.

נמוגו הוקמה בשנת 2014 על-ידי חמי כץ ואהד גרינשפן. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת לחברות בעלות פעילות דיגיטלית דור חדש של יעילות ושליטה על כל האתרים והאפליקציות תחת האקו-סיסטם הדיגיטלי שלהן, מה שמאפשר חוויית משתמש טובה יותר לצד שיפור בביצועים העסקיים. פלטפורמת ה-Client Side מסייעת לחברות להשיג שליטה ושיפור בחוויית המסע של הלקוח, כאשר הדבר מתבצע באמצעות מניעה של פרסומות לא מורשות המוזרקות לצרכן הקצה בזמן הביקור באתרים. הדבר גם מתבצע על ידי חשיפה ומניעה של כל הסכנות האפשריות לפגיעה בפרטיות הצרכנים הנובעות משירותי צד שלישי המוטמעים באתר.

כספי הגיוס ישמשו לתמיכה בצמיחה המהירה של נמוגו, להרחבת הפתרונות של פלטפורמת ה-client side של החברה ולהשקת המוצר החדש – Customer Privacy Protection. מוצר זה מסייע לחברות בעלות פעילות דיגיטלית להגן על פרטיות הגולשים מסיכונים הנובעים משירותי צד שלישי ורביעי המוטמעים באתר.

לדברי מאט סטרייספלד, מנהל שותף בקרן OAK HC/FT, "מאז הקמתה ב-2014, נמוגו הצליחה להשפיע על עולם האי-קומרס בכך שסייעה למותגי פורצ'ן 500 להשיג שליטה על חוויית הלקוחות שלהם ולזכות בהכנסות מקוונות שנעלמו. החזון של נמוגו לפתור את הכאוס הקיים בזירה הדיגיטלית והטכנולוגיה הייחודית שלה לצד ההישגים הופכים את הפלטפורמה שלה לחיונית עבור כל עסק המשרת צרכנים באופן מקוון".

בשנה האחרונה צמח בסיס הלקוחות של נמוגו ב-150%, כאשר הפלטפורמה שלה משמשת יותר מ-150 מותגים עולמיים מובילים, ביותר מ-38 מדינות, בהם סמסונייט, לנובו, טומי, אסיקס, ארגוס, Dollar Shave Club, Tailored Brand, Upwork ועוד. מהקמתה ועד היום ייצרה נמוגו הכנסות של יותר מ-1.5 מיליארד דולר עבור לקוחותיה.

בשל הצמיחה המואצת של החברה וכדי לתמוך בלקוחות הוותיקים והחדשים שלה, הכפילה נמוגו בישראל ובארה"ב את מצבת כוח האדם ב-2019. כיום היא עומדת על יותר מ-100 עובדים, כאשר במקביל היא גם פתחה משרדים בלונדון. גם בשנת 2020 החברה מתכננת להכפיל את מספר העובדים בישראל בתחום הפיתוח ולגייס עוד עשרות עובדים למחלקות המוצר, המכירות ושירות הלקוחות, וזאת על מנת לתמוך בקצב הצמיחה הרצוי וכדי ללוות את הצמיחה הצפויה באירופה ובארה"ב. בשנת 2019 נבחרה נמוגו על ידי D&B לחברת הסטארט-אפ הטובה ביותר לעבודה בישראל.

"עסקים משקיעים היום יותר מתמיד בטכנולוגיות על מנת שאלו יעזרו להם לייעל את אתר האינטרנט שלהם, ישפרו את הפונקציונליות שלו ויתאימו את חוויית המשתמש. קיים היום אתגר ממשי בהבטחה שההשקעות הדיגיטליות האלו יצליחו להתקיים ללא סיכונים או שיבושים", אומר המנכ"ל והמייסד חמי כץ. "הגיוס הנוכחי הוא משמעותי מאוד עבורנו, מכיוון שהוא מאפשר לנו להמשיך להשקיע בגידול הצוות הגלובלי שלנו ובהתרחבות לשווקים חדשים. הגיוס גם יעזור לנו לממש את החזון של לפתור את הכאוס הדיגיטלי ולאפשר לארגונים שליטה מוחלטת בנכסים הדיגיטליים שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים