One1 מטמיעה מערכת לניהול זהויות בשירותי בריאות כללית

המערכת המוטמעת, SailPoint, משמשת לניהול וניטור הרשאות משתמשים ברשת ● היקף הפרויקט, שהחל בחודש שעבר ויסתיים ברבעון השני של 2020, עומד על יותר ממיליון שקלים

משה שדה, המנכ"ל החדש של כללית הנדסה רפואית. צילום: דוברות שירותי בריאות כללית

חטיבת האבטחה של One1 מטמיעה בימים אלה בשירותי בריאות כללית מערכת SailPoint לניהול וניטור הרשאות משתמשים ברשת. הפרויקט החל באוגוסט השנה וצפוי להסתיים ברבעון השני של 2020. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו ביותר ממיליון שקלים.

כללית היא ארגון הבריאות השני בגודלו בעולם. היא מעניקה שירותים רפואיים לכ־4.5 מיליון לקוחות ומפעילה 1,400 מרפאות, 14 בתי חולים ועוד מאות מרכזי בריאות ורפואה בפרישה ארצית.

במסגרת הפרויקט תוחלף מערכת קודמת לניהול זהויות, שאינה נתמכת עוד על ידי היצרן. מערכת SailPoint החדשה תאפשר לשירותי בריאות כללית לערוך ניהול זהויות והרשאות גישה למידע, ובכך אמורה לסייע במעבר לענן ולשפר את אבטחת המידע בארגון. המערכת החדשה תנהל את הרשאות הגישה של כ-50 אלף משתמשי מערך ה-IT בכללית, שכוללים אנשי מנהלה, רפואה ולוגיסטיקה בקופות החולים, בתי החולים, משרדי ההנהלה ושאר המוסדות של ארגון הבריאות.

"המערכת תשפר את עבודת אנשי ה-IT של הכללית"

לדברי משה שדה, סמנכ"ל וראש חטיבת מערכות מידע ודיגיטל בשירותי בריאות כללית, "כדי לתמוך בשאיפתנו להיות תמיד בקדמת הטכנולוגיה ולהעניק ללקוחות שירות איכותי ומתקדם, חיפשנו מערכת שתנהל את ההרשאות של כל הרופאים, האחים והאחיות, הטכנאים, המזכירות, אנשי ה-IT ועוד. רצינו שזה ייעשה באופן שיאפשר לכל אחד מהם גישה מלאה למידע שהוא צריך, ברגע שהוא צריך אותו, ויחד עם זאת למנוע גישה לא מורשית למידע רגיש. הפרויקט דרש היערכות ארוכה".

שדה הוסיף כי "המערכת של SailPoint מאפשרת תמיכה בדור החדש של הטכנולוגיות שהכללית עוברת אליהן בימים אלה, לרבות שימוש במערכות מבוססות ענן. בנוסף, היא מאפשרת לנו לצפות מראש מה תהיה ההשפעה של הענקת גישה על המידע השמור בקבצים ברשת, ולערוך בקרה על גישה זו. המערכת המוטמעת תשפר משמעותית את יכולות צוותי ה-IT לספק שירותים מותאמים לכלל משתמשי הארגון, ותתמוך במתן שירות טוב יותר ובעמידה ברמת האבטחה הנדרשת".

אבשלום איש-לב, מנהל תחום ניהול זהויות ב-One1. צילום: הדס לוי

אבשלום איש-לב, מנהל תחום ניהול זהויות ב-One1. צילום: הדס לוי

אבשלום איש-לב, מנהל תחום ניהול זהויות ב-One1, ציין ש-"ניהול זהויות הוא כלי הכרחי עבור כל ארגון שמעוניין לשמור על אבטחת הנתונים ולייעל תהליכי עבודה. רוב הפרויקטים מתמקדים כיום בפן של ניהול ההרשאות, אך נוטים להתעלם, או להתייחס בנפרד, לתחום בקרת הגישה. בכללית השכילו לראות את התמונה הרחבה ודרשו פתרון שיכסה את כל היבטי ההרשאות והגישה בארגון. המערכת שמוטמעת מציעה פתרון כולל של ניהול זהויות ובקרת גישה בפלטפורמה אחת, ועונה לצרכיה של שירותי בריאות כללית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים