מאנטיס ויז'ן הטמיעה פתרונות של ג'וניפר ופולס סקיור במאות אלפי ש'

החברה, שמפתחת טכנולוגיות צילום וחישה בתלת ממד, הטמיעה מתגי קמפוס ודטה סנטר של ג'וניפר, ומערכת לניהול הגישה לרשת מבית פולס סקיור ● זברה טכנולוגיות תכננה את הפרויקט וספיידר תקשורת ביצעה את ההטמעה יחד עם אנשי מאנטיס ויז'ן

רונן וייסמן, מנהל תשתיות ואבטחת מידע במאנטיס ויז'ן. צילום פרטי

מאנטיס ויז'ן, שמפתחת טכנולוגיות צילום וחישה בתלת ממד, ביצעה פרויקט הטמעה של פתרונות מבית ג'וניפר ופולס סקיור עבור הרשת הארגונית במשרדים החדשים שלה – ואבטחתה. תכננה את הפרויקט חברת ההפצה זברה טכנולוגיות וההטמעה בוצעה יחד עם ספיידר תקשורת. הפרויקט הסתיים לפני ימים אחדים ועלותו מוערכת בשוק במאות אלפי שקלים.

במאנטיס אומרים כי הודות לבחירה במתגי הקמפוס והדטה סנטר של ג'וניפר, הם ייהנו מרשת מהירה, יתירה וגמישה יותר. כמו כן, לדבריהם, בחירתם במערכת ניהול הגישה לרשת (NAC) של פולס סקיור תאפשר להם נראות מלאה ברשת, אותנטיקציה מלאה למשתמשים, זיהוי בזמן אמת והגנה טובה יותר על המידע שלהם.

האתגר: מערכות מסונכרנות ומאובטחות

לדברי רונן וייסמן, מנהל תשתיות ואבטחת מידע במאנטיס ויז'ן, "הצמיחה המשמעותית בכוח האדם שלנו והצורך בשטחי משרד ומעבדות גדולים יותר יצרו אצלנו את הצורך לצאת בפרויקט שדרוג מקיף. הואיל שליש ברשת הארגונית שלנו מאות מכשירים, והעובדה שתחום העיסוק הספציפי שלנו דורש יכולות ביצוע וכוח עיבוד גבוהות מהרגיל, אחד הצרכים המרכזיים שלנו ביציאה לפרויקט זה היה לבחור בתשתיות תקשורת שיגנו על כמות פורטים גדולה, שהמערכות שלנו יעבדו בסנכרון מושלם ולצד זה, שנקבל את רמת אבטחת המידע הגבוהה ביותר".

"כמו כן, התאימות הגבוהה בין המתגים של ג'וניפר למערכת ה-NAC של פולס סייעה להתגבר על קשיים הכרוכים בשילובים דומים שקיימים במערכות אחרות", אמר.

וייסמן ציין כי "ההטמעה של המערכת בוצעה עם מינימום השבתה והפרעה לעובדים – מה שהיווה פקטור משמעותי בפעילות ובהצלחתו של הפרויקט".

אלון סטמבולצ'יק, מנכ״ל ספיידר תקשורת, אמר ש-"בפרויקט זה היו מספר אתגרים, שעמדנו בכולם: האחד הוא ברמת התשתית – הואיל שלמאנטיס ויז'ן היה צורך ביצירת סביבה דינמית במעבדות שלה, שתאפשר חיבור גם לרשת הכללית של החברה וגם לרשת מבודדת. כמו כן, עמדו בפנינו אתגרים ברמות הכבילה והציוד האקטיבי. אתגר נוסף נולד מהצורך להגן על המעבדות, שמהוות סביבה חשופה מאוד לקישוריות בנקודות הקצה, במיוחד כי החברה רוכשת או מקבלת ציוד בדיקה גם מבחוץ. לכן, ה-NAC הוא פתרון שיגן עליה מפני חיבור מכשירים שיכולים לגרום לה נזק. הפתרון שהטמענו מתאים גם לסביבת הסטארט-אפ שבה מאנטיס פועלת, שדורשת דליוורי מהיר ופתרונות מידיים, כאן ועכשיו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אנדרי

    כל הכבוד על הניהול בפרויקט בסדר גודל כזה. רונן, שאפו על התכנון והביצוע.

אירועים קרובים