אלקסה, תעירי אותי בזמן לשיעור מתמטיקה…

אוניברסיטה אחת חדשנית בארצות הברית לקחה את אלקסה של אמזון צעד נוסף קדימה, והכניסה אותה לחיי היום יום של הסטודנטים ● אלקסה תספק לסטודנטים את כל המידע שקשור ללימודים ולחיי הקמפוס

אוניברסיטה אחת חדשנית בארצות הברית לקחה את אלקסה של אמזון צעד נוסף קדימה, והכניסה אותה לחיי היום יום של הסטודנטים. לחדרי המעונות של הסטודנטים נוסף כעת שותף חדש בדמות דיסקית קטנה: ה-Eco Dot של אמזון. האולמות באוניברסיטת סנט לואיס הפרטית שבמיזורי וכל חדר במעונות של הסטודנטים הלומדים בה מצוידים במכשיר של אמזון, שמספק לסטודנטים את כל המידע שקשור ללימודים ולחיי הקמפוס במוסד הוותיק בן 101 השנים.

רשת של 2,300 מכשירי Eco Dot הפזורה באולמות האוניברסיטה ובחדרי המעונות מופעלת באמצעות פלטפורמת אלקסה לעסקים של אמזון, שהוטענה בשירות (Skill, כמו שאמזון מכנה את השירותים הניתנים באלקסה) פרטי של אוניברסיטת סנט לואיס, שתוכנן על בסיס Amazon Web Services. השירות הפרטי של האוניברסיטה תוכנן לענות על 135 שאלות הנוגעות לאירועים המתקיימים בקמפוס, שעות ההרצאות, פעילויות בבניינים השונים, אוטובוסים, ואפילו אפשרויות של מסעדות בסביבה הקרובה. הסטודנטים יכולים גם להאזין למוזיקה, לפודקאסטים ולערוצי רדיו, וגם יכולים לחייג לכל מספר טלפון, כולל למספרים במדריך הטלפונים של שירותי הסטודנטים.

השירות, שתוכנן בשיתוף עם אנשי אמזון, מבטיח גם את פרטיות המשתמשים, בעיקר בזכות העובדה שהוא מבוסס על אלקסה לעסקים ולא על פלטפורמת אלקסה הרגילה. לדבריהם, שום מידע עם פרטים מזהים אינו מוקלט, מאוחסן או מועבר לצוות האוניברסיטה, וכל מכשיר משויך רק לחדר מסוים ולא מתבצע איסוף נתונים על אילו שאלות נשאלו בחדרים ספציפיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים