שילה כגן מונתה למנכ"לית וובפאלס

כגן הצטרפה לוובפאלס ב-2016 והתקדמה במעלה הדרגות בחברה - עד להגיעה לתפקיד הנוכחי ● היא תחליף את ענבל לביא, שפורשת אחרי 5.5 שנים

שילה כגן, מנכ"לית וובפאלס. צילום: אסנת רום

שילה כגן מונתה למנכ"לית וובפאלס – כך הודיעה אתמול (ד') חברת השיווק הדיגיטלי. היא תחליף את ענבל לביא, שמסיימת את תפקידה אחרי 5.5 שנים.

וובפאלס מציעה פלטפורמה טכנולוגית מבוססת מודלים סטטיסטיים ובינה מלאכותית, שמאפשרת חיבור בין תכנים ייעודיים לצרכנים ב-20 שווקים בעולם וב-18 שפות שונות. היא פועלת מרמת החייל שבתל אביב, מעסיקה כ-400 עובדים ונמצאת בבעלות XLMedia, שנסחרת בבורסה המשנית של לונדון – ה-AIM.

כגן הצטרפה לוובפאלס ב-2016 וכיהנה כמנכ"לית דאו-אפ ובהמשך דאו-אפ-קליקסמוב – חברות שאותן היא רכשה. בתפקידה האחרון היא שימשה כמנהלת עסקים ראשית (CBO) בקבוצה, וניהלה את היחידות העסקיות והמדיה של תחומי הספורט והמשחקים. לפני הצטרפותה לוובפאלס, כגן ייסדה וניהלה סטארט-אפ בתחום האי-קומרס, כיהנה כסמנכ"לית ניהול לקוחות בכירה במטומי והייתה דירקטורית שותפים ותפעול ב-888.

לדברי כגן, "מינויי הוא הבעת אמון של הדירקטוריון בי. וובפאלס פועלת בשוק תחרותי עם אתגרים רבים, ואין לי ספק שבזכות ההון האנושי והטכנולוגיה של החברה נמשיך להגיע להישגים טכנולוגיים ושיווקיים מרשימים".

עמית בן יהודה, יו"ר דירקטוריון וובפאלס, אמר כי "אין בקיאה מכגן בפעילות החברה, ואין סיפוק גדול יותר מלקדם אנשים מתוך המערכת".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עובד וובפאלס

    שילה את אדם מדהים, מוכשרת מאוד ומקבלת את התפקיד המפואר הזה ביושר. את אדם רגיש שיודע לגעת באנשים ולהוביל אותם לתוצאות. אני מאמין בכל ליבי שאת הולכת להרים את החברה מחדש להישגים משמעותיים שטרם נראו. עובדי וובפאלס שתדעו שישי למה לצפות

אירועים קרובים