נשים ומחשבים: שפרה שירום, איטרניטי

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: שפרה שירום, מנתחת מערכות בכירה מחברת איטרניטי מקבוצת אמן, עבור ישראכרט

שפרה שירום, מנתחת מערכות בכירה מחברת איטרניטי מקבוצת אמן, עבור ישראכרט. צילום: יח"צ

שם: שפרה שירום.
תפקיד: מנתחת מערכות בכירה מחברת איטרניטי מקבוצת אמן עבור ישראכרט.
ותק בתפקיד: 12 שנים.
תפקידים קודמים: הקמת מערכת לספריה בבתי ספר, יזמות לפיתוח מרכזי מחשב לקהל החרדי, במטרה להנגיש שירותי מחשב בריכוזים חרדיים עם תכנים רצויים ומסוננים, בהתאם לרגישות המגזר.
השכלה / שירות צבאי: שנות ההשכלה הראשונות בסמינר גבוה להוראה "מאיר" בבני ברק, המשך במכללות שונות, ובכל הזדמנות לומדת עוד ועוד. לא רק כדי להתקדם, אלא במיוחד כדי להמשיך ולהחכים ולהתפתח.
משפחה: נשואה ואמא גאה ל-5 ילדים מופלאים.
מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? התחום תמיד עניין אותי, בעיקר בפן חשיבה לוגית, והאתגר שבאנליטיקה.
האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? בגדול כן, אני מאמינה שבכל מקצועות התעשייה השונים ניכרת העדפה למגדר הגברי, בשל מחויבויות נשים לבתיהן. מניחה שהנושא ידוע, שמעסיקים מעדיפים לרוב גבר לעומת אישה, גם אם היא תהיה מובילה בתחומה במיוחד. יתרה מכך – גם נשים שכבר מצליחות להתאקלם בתעשייה, יהיה נדיר לראותן מגיעות לדרגים הגבוהים. מהיכרות אישית, ובהשתייכות שלי למגזר חרדי – חשה שאף קיימת אפלייה בפן הזה, ולא מעט (אישה חרדית לעומת אישה שאינה חרדית).
האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? לשמחתי הרבה, מעולם לא נתקלתי במקומות עבודה בכך, איטרניטי, קבוצת אמן וגם ישראכרט מעניקות לי את מלוא היחס הראוי ורואות אותי כעובדת המבצעת את תפקידה במלוא האחריות וההשקעה, ודואגות לכל צרכיי ובקשותיי. אני נהנית תמיד מאוזן קשבת, מאכפתיות, מרצון לסייע, לתת ולפרגן, וזה תוצר מדהים של חברות מושלמות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים