הושק בישראל במקביל להשקה העולמית: LG G8s ThinkQ

הסמארטפון הראשון בעולם עם מערכת אימות המבוססת מבנה ורידים בכף היד ● הוא בעל מצלמת עומק קדמית ושלוש מצלמות אחוריות ● משווק אצל כל המפעילות ורשתות השיווק ● מחיר מומלץ: 2,749 ש"ח

יבואנית LG בישראל רונלייט, השיקה היום יחד עם LG ובמקביל להשקתו בעולם את ה-G8s ThinkQ – מכשיר הדגל החדש של החברה מסדרת ה-G, הכולל כמה חידושים.

לדברי החברה, המכשיר החדש הוא הסמארטפון הראשון בעולם עם מערכת אימות המבוססת מבנה ורידים בכף היד המובנית בסמארטפון על ידי שילוב של מצלמת ה- ToF Z הקדמית וחיישני אינפרה-אדום, מה שמאפשר לפתוח את נעילת המכשיר באמצעות מיקום כף היד מול המצלמה הקדמית. מצלמת ה-Z הקדמית כוללת חיישני עומק, המשפרים את תמונת הבוקה בעת צילום סלפי וסרטוני וידיאו, ואף מאפשרים זיהוי פנים תלת-ממדי לפתיחת נעילה. מצלמת ה-Z מיושמת גם להפעלת פונקציות מסוימות באמצעות תנועות.

בגב המכשיר יש מצלמה תלת-עדשית, המאפשרת צילום סטנדרטי, בזווית רחבה וצילום מרחוק.

גודל המסך של ה-G8 הוא 6.21 אינץ', באיכות OLED של QHD+ FullVision, הנתמך במנוע תצוגת AI לשיפור הצבעים והבהירות.

הסאונד של המכשיר משופר בזכות טכנולוגיית DTS:X ועם רמקול bass-loving Boombox עם פלט סטריאו.

קרבי המכשיר כוללים מעבד סנאפדראגון 855 של קואלקום, זיכרון RAM של 6 ג'יגה-בייט וזיכרון אחסון של 128 ג'יגה-בייט, סוללה של 3,500 מילי-אמפר לשעה, והוא מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגירסת 9 Pie.

המחיר המומלץ לצרכן עבור ה-G8s הוא 2,749 ש"ח, והחל מהיום הוא משווק אצל כל המפעילות ורשתות השיווק, בצבע שחור. לרגל ההשקה, מי שירכוש את המכשיר עד ה-30.7 יקבל במתנה אוזניות Skullcandy True Wireless Indy בשווי 499 ש"ח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים