לוג'יקל BI הטמיעה מערכת בינה עסקית בקרן רש"י במאות אלפי שקלים

המערכת מאפשרת לקרן הפילנתרופית שליטה ובקרה מקסימליות על הפרויקטים של הארגונים שהיא תורמת להם - הן מהבחינה התפעולית הכללית והן מהבחינה התקציבית

פרויקט במאות אלפי שקלים. קרן רש"י

לוג'יקל BI מאור יהודה פיתחה בשיתוף עם קרן רש"י מערכת בינה עסקית שהוטמעה בקרן לשליטה ובקרה על פרויקטים. הפרויקט, שהחל לפני כשנתיים, הסתיים באחרונה והיקפו נאמד במאות אלפי שקלים.

המערכת מתבססת על פלטפורמת קליק וויו ומאפשרת לדרגים השונים בקרן שליטה ובקרה מקסימליות על הפרויקטים, בפריסה ארצית – הן מהבחינה התפעולית הכללית והן מהבחינה התקציבית. היא מחוברת למערכות הפיננסיות השונות של הארגונים שמקבלים תמיכה מהקרן הפילנתרופית, ומספקת כלים אונליין ותמונת על שעל פי לוג'יקל BI מסייעת להגביר את השליטה והבקרה בפרויקטים השונים.

שלמה הרשקופ, מנכ"ל לוג'יקל BI, הסביר כי "המערכת שפיתחנו ביחד מותאמת לצרכי הקרן כארגון פילנתרופי, שעוסק בנושאים חברתיים. היא מאפשרת לקרן לנהל את מערך הפעילויות הרחב שלה בפריסה ארצית, נועדה לאסוף מידע עדכני בזמן אמת ולהציג אותם על גבי מסכים, ולאפשר ניתוחי עומק בלחיצת כפתור. כמו כן, היא מספקת כלים להערכה, מדידה ומעקב אחר תפוקות הפרויקטים".

"להביא את הטכנולוגיה לעולמות החברתיים"

קרן רש"י פועלת מאז 1984 בתחומי החינוך והרווחה, במטרה לחולל שינוי חברתי שיביא לצמצום פערים וליצירת שוויון הזדמנויות. הקרן יוזמת, מפתחת ומוציאה לפועל מיזמים המקדמים מוביליות חברתית בקרב אוכלוסיות מוחלשות ומודרות, בדגש על ילדים, בני נוער וצעירים בפריפריות הגאוגרפית והחברתית של ישראל.

לירון עזריאל, סמנכ"ל מערכות המידע של הקרן, אמר כי "היה לנו חשוב להביא את תרבות קבלת החלטות מבוססת הנתונים שנמצאת כבר זמן מה בעולם העסקי אל העולמות החברתיים, שבהם עוסקים באיכות חייהם ובעתידם של בני האדם. לוג'יקל BI סייעה לנו להטמיע את היכולות הטכנולוגיות, והמערכת מסייעת למנהלי העמותות ולמאות מנהלי הפרויקטים שליטה ובקרה תקציבית מיטבית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים