השקעה רחבה בסטארט-אפ האבטחה גווארדיקור: גייס 60 מיליון דולר

החברה פיתחה טכנולוגיה לאבטחת סביבות ענן ודטה סנטרים ● סבב הגיוס הובל על ידי קומרה קפיטל ובין המשתתפות הנוספות בו: זרוע ההשקעות של דויטשה טלקום, והקרנות באטרי ונצ'רס ו-83North

פבל גורביץ', סמנכ"ל בכיר באקמאי העולמית ומנהל פעילות מרכז הפיתוח של החברה בישראל.

חברת הסייבר הישראלית גווארדיקור, שפיתחה טכנולוגיה לאבטחת ענן ודטה סנטרים, הודיעה אתמול (ג') כי השלימה סבב גיוס של 60 מיליון דולר. הגיוס הובל על ידי קרן הצמיחה הישראלית קומרה קפיטל, והשתתפו בו משקיעים חדשים כמו פארטק, זרוע ההשקעות של דויטשה טלקום וכללטק – זרוע ההשקעות הטכנולוגיות של Access Industries בישראל, וכן משקיעים קיימים כבאטרי ונצ'רס, 83North ו-TPG. עם תום הסבב מסתכם סכום ההשקעה הכולל בחברה ב-110 מיליון דולר.

גווארדיקור הוקמה ב-2013 על ידי היזמים פבל גורביץ', המשמש כמנכ"ל החברה, אריאל צייטלין, מנהל הטכנולוגיות, ודרור סלעי, מנהל הפיתוח העסקי. היא פיתחה מוצר לאבטחת דטה סנטרים דינמיים ותשתיות ענן, ופועלת מתל אביב, בוסטון וסן פרנסיסקו. גווארדיקור מעסיקה כ-150 עובדים, מרביתם בסניף הישראלי, ומתכוונת להשתמש בכספי הגיוס בין היתר כדי להרחיב את מצבת כוח האדם שלה בארץ בעשרות עובדים נוספים. כמו כן, ישמש הסכום להאצה במכירות ובשיווק ולהרחבת הפעילות בקרב חברות גדולות שמעוניינות לאבטח את הנכסים הקריטיים שלהן.

עוד הודיעה גווארדיקור על חבר חדש בדירקטוריון החברה: היזם רם מצר, לשעבר מנכ"ל סטארט-אפ האבטחה גווארדיום, שנמכר ליבמ.

"ארגונים לא יכולים להסתפק יותר בהגנה המסורתית"

המוצר של החברה, GuardiCore Centra, מאפשר לארגונים זיהוי ותגובה מהירים למתקפות בסביבות שונות של מחשוב, כגון שרתים וירטואלים, רשתות מוגדרות תוכנה (SDNs), קונטיינרים ותשתיות ענן פרטיות וציבוריות.

לדברי גורביץ', "מאז סבב הגיוס האחרון שלנו, הצלחנו לממש את החזון הטכנולוגי שלנו ואת העובדה שהשוק בשל לשינוי מהותי בתחום האבטחה של המערכות הפנימיות והתשתית. בשלוש השנים האחרונות אנחנו מצויים בצמיחה מתמדת של כ-250% בשנה. הוכחנו שהמוצר שלנו הוא אינטואיטיבי, גמיש והופך את האבטחה קלה יותר ליישום בהשוואה לטכנולוגיות הפיירוול המסורתיות. הטכנולוגיה שלנו מאפשרת ללקוחותינו לאבטח במהירות את היישומים העסקיים הקריטיים שלהם".

"כיום", הוסיף, "החברות הגדולות משתמשות לאבטחת הדטה סנטרים והענן במגוון רחב של מוצרים בעלויות גבוהות, שרובם לא עומדים בקצב האיומים ההולך וגובר. קצבי תעבורת המידע הגבוהים מחייבים את הארגונים לבחון מחדש את ארכיטקטורת ההגנה שלהם, כי הם לא יכולים להסתפק יותר בשיטות ההגנה המסורתיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים