תכונת Digital Wellbeing מאטה סמארטפונים מסדרת Pixel 3 של גוגל

אם יש לכם מכשיר מסדרת Pixel 3, אולי תרצו לנסות להאיץ את פעולתו על ידי השבתת התכונה, שאגב אמורה לתת למשתמשים יותר שליטה על התנהלותם הדיגיטלית ועל זמן המסך שלהם

Pixel 3 של גוגל. צילום: יח"צ

הבשורה הרעה: מכשירי Pixel של גוגל מושפעים מתכונה בשם Digital Wellbeing המותקנת עליהם. הבשורה הטובה: מסתמן כי אפשר לנטרל אותה ולהאיץ את המכשירים שלכם.

גוגל החליטה לספק ללקוחות שלה תכונת ייעול לחייהם הדיגיטליים, עליה הודיעה במהלך כנס המפתחים, Google I/O בשנת 2018. שירותי ה-Digital Wellbeing של הענקית ממאונטיין וויו הם למעשה אפליקציה המבטיחה לעקוב באופן שקוף ולמדוד את הלכות השימוש של האדם בטלפון שלו, ובמקביל היא מציעה דרכים למזער את זמן המסך וההרגל לשימוש באפליקציות מסוימות.

אבל כעת מסתמן כי התכונה הזו אולי עוזרת למשתמשים למדר את השימוש בניידים שלהם, אבל עושה זאת לא בדיוק באופן שתוכננה – ובכך שהיא כנראה מכבידה על טלפוני Pixel שעליהם היא מותקנת כברירת מחדל ומאטה אותם.

משתמשי Pixel 3 שהעלו את הנושא Reddit ייצרו שרשור ארוך, שממנו ניתן ללמוד כי התכונה הכבידה מדי על הסמארטפונים של גוגל, משום שהשבתה שלה שיפרה באופן משמעותי את הביצועים, כך לפי דיווחי המשתמשים. יצוין כי לפי חלק מהמשתמשים ב-Reddit, התכונה יכולה להאט אפילו את מכשירי הפיקסל הראשונים, וכן את Pixel 2, מלבד את המכשירים החדישים יותר, ה-Pixel 3, Pixel 3 XL, Pixel 3a ו-Pixel 3a XL.

בכדי לנסות החזיר לטלפון את המהירות הרצויה ואת מלוא היכולות שלו, ניתן להשבית את התכונה מהגדרות Usage Access בטלפון ולכבות את הגישה לשימוש ב-Digital Wellbeing מתפריט שלוש הנקודות בפינה הימנית העליונה של המסך. עם זאת, TechRadar מציין כי השבתת התכונה אינה משפיעה על Wind Down, המאפשרת למשתמשים לתזמן מצב DND, אור לילה ועוד, ולכן ייתכן שקצב ביצועי הנייד עדיין לא יגיע למלוא היכולת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים