אל תהיו כבדים: בקרוב, טינדר בגרסה קלה

טינדר מקלילה את היישום שלה לקראת כניסה לשווקים מתפתחים בדרום-מזרח אסיה ובניסיון להתאים עצמה לטכנולוגיות הפחות מתקדמות ולמכשירים הפחות מתוחכמים שבידי המשתמשים המקומיים, בציפייה להצלחה גדולה באזור

טינדר - לא בפקיסטן. צילום אילוסטרציה: אסקיי לים, BigStock

מאץ' גרופ, העומדת מאחורי אפליקציית השידוך טינדר, הודיעה כי מתכוונת להשיק בקרוב גרסה קלה של האפליקציה. בכך תצטרף אפליקציית Tinder לרשימה ארוכה למדי של אפליקציות פופולריות שזכו גם כן לגרסת Lite, כגון ספוטיפיי, אינסטגרם, פייסבוק ואחרות.

מדובר בגרסאות שמיועדות בעיקר לשימוש בשווקים מתפתחים וחדשים, שבהם יש שילוב של שימוש בטלפונים יחסית מיושנים, עם מעט זיכרון עבודה וזיכרון אחסון, עם רשתות תקשורת שאינן איכותיות.

החברה הכריזה על התכנית בישיבת הדו"חות הכספיים לרבעון הראשון של 2019. במהלך הישיבה מסרה החברה שבאופן ממוצע נהנתה טינדר מ-4.7 מיליון מנויים משלמים במהלך שלושת החודשים הללו, וזאת לעומת כ-3.4 מיליון בתקופה המקבילה בשנה שעברה. מאץ' גרופ לא מסרה נתונים לגבי המשתתפים הפעילים, אך לפי ההערכות היא חצתה ב-2018 את קו ה-60 מיליון.

להעביר תמונות ולסמן מי שמוצא חן

מבחינה טכנית עדיין לא ברור מה יהיו ההשלכות של המעבר לשימוש בגרסת Lite במקום הגרסה המלאה, אך ניתן להעריך שמה שישאר הן הפעולות הבסיסיות: להעביר תמונות ולסמן מי שמוצא חן.

כך או כך, המטרה העיקרית היא השוק בדרום-מזרח אסיה. "אנו מתרגשים לקראת ההשקה המתקרבת של Tinder Lite. זהו צעד קדימה המתייחס לצרכים של הצרכנים בשוק הזה. Tinder Lite תהיה יישום קטן יותר להורדה. הוא יגזול פחות מקום בטלפון שלכם, מה שיהפוך את טינדר ליעילה יותר, אפילו בזירות או באזורים או מרוחקים יותר. ויש לזכור שאלו הם האזורים בהם השימוש בנתונים עדיין דורש מחיר יקר", אמרה בין השאר מנדי גרינזברג, מנכ"לית החברה.

היא הוסיפה שהיא צופה שלאור ההשקעה של החברה באזור, ולאור הצמיחה שעתידה לבוא לדבריה, ההערכה היא שההכנסות מאזור דרום-מזרח אסיה יהוו כרבע מסך ההכנסות של טינדר עד 2023.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים