מתיירות לבנקאות – מנכ"ל קבוצת גוליבר מונה למשנה למנכ"ל ישראכרט

בתפקידו החדש יוביל אורי אלון את נושא הדיגיטל והדטה - תחומים מרכזיים בחברה, שמסייעים לה לשמר את הלקוחות שלה ולהכנס לתחומים חדשים

אורי אלון, משנה למנכ"ל וחבר הנהלה, ישראכרט. צילום: יוסי זלינגר

אורי אלון, שכיהן בתפקיד מנכ"ל קבוצת התיירות גוליבר, פרש מתפקידו ומונה שלשום לתפקיד משנה למנכ"ל ישראכרט וחבר הנהלה, כך עולה מהודעת הקבוצה לתקשורת, שעל פיה אלון ינהל את תחום הדיגיטל בחברה, וכן יהיה אחראי על נושאי הדטה והפיתוח העסקי.

קבוצת גוליבר היא אחת מקבוצות התיירות הגדולות בישראל, והיא מחזיקה במותגי התיירות גוליבר, טרווליסט וחוליו.

אלון, הוא בעל ניסיון ניהולי עשיר בתחומי הקמעונאות והמסחר האלקטרוני. הוא שימש בעבר כסמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת HOT, כסמנכ"ל חטיבת הלקוחות בביטוח ישיר, ובטרם מונה למנכ"ל הקבוצה כולה היה מנכ"ל המותג גוליבר.

"צירופו של אלון הינה תוספת כוח משמעותית אל מול האתגרים הצפויים לנו בשנים הקרובות", אמר רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט בתגובה למינוי.

אלון, שיכנס לתפקידו בחודש יוני הקרוב, אמר בתגובה כי "לאחר עשור בקבוצת גוליבר, אני יוצא לדרך חדשה. אני בטוח שהחברה תמשיך לצמוח ולהוביל להישגים יפים, ותמשיך להיות שחקן משמעותי בענף התיירות".

האתגרים של אורי אלון

המינוי של אלון הוא מעניין ברמה האסטרטגית מבחינת ישראכרט ומלמד על כיווני ההתפתחות שלה בעתיד. לפי כתב המינוי, אלון יטפל בתחומי הדטה והדיגיטל, שני תחומים שהם חזקים מאוד בעסקי התיירות, ומכאן הניסיון הרב שלו.

תחום הדטה הוא תחום שחברות האשראי שמות עליו דגש רב בתקופה האחרונה, כי הן מבינות שהן יכולות לנצל את המידע הרב שקיים ברשותן בכדי לדעת יותר על לקוחותיהם ולמקסם את השירותים שהן נותנות להם.

אלון נכנס לישראכרט בתקופה קריטית מבחינתה. בעקבות החלטות ועדת שטרום, שמנתקת את חברות האשראי מהבנקים, היום ישראכרט יוצאת להנפקה בבורסה כחברה עצמאית, על בסיס שווי של בין 2.5 ל-3 מיליארד שקל, עם נתח שוק של יותר מ-40 אחוז משוק כרטיסי האשראי בישראל, ולמעלה מארבעה מיליון לקוחות.

ההיפרדות מהמעטפת של בנק הפועלים והתחרות בשוק הצרכני שבו פועלת החברה מייצרים אתגרים לשימור הלקוחות, שמבוסס על ניצול מיטבי של המידע הקיים בחברה, וזו אחת המשימות שתוטל על אלון מיד עם כניסתו לתפקיד.

אחת הציפיות מההנפקה הצפויה בבורסה של ת"א היא הגדלת היעילות של החברה ביחס למערכת הבנקאית בכלל, על ידי גיוון מקורות הכנסה וגידול בהכנסות – שני פרמטרים שמבוססים לא מעט על יכולות ניתוח הדטה וכניסה מואצת של החברה לעולם הדיגיטל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים