"ארגון שלא ייכנס לדיגיטל – יימחץ על ידי מתחריו"

את הדברים אמר אורן שגיא, מנכ''ל סיסקו ישראל, שדיבר בפתח כנס השותפים שערך הסניף הישראלי של ענקית ה-IT, להשקת הפעילות של שנת 2019

אורן שגיא, מנכ''ל סיסקו ישראל. צילום: יח"צ

"היום כבר אין צורך להסביר למה ארגונים צריכים לפצוח במסע לטרנספורמציה הדיגיטלית. ארגונים שלא יעשו את המסע הזה, ימצאו עצמם מול שוקת שבורה, כשהמתחרים שלהם משאירים אותם מאחור, עם מודלים טכנולוגיים וקווי עסקים חדשים", כך אמר אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל.

שגיא דיבר בפתח כנס השותפים שערך הסניף הישראלי של ענקית ה-IT, להשקת הפעילות של שנת 2019. הכנס נערך אמש (ב') במועדון זאפה בהרצליה, בהשתתפות יותר מ-200 שותפי החברה.

שגיא ציטט ממחקר Visual networking index שפרסמה החברה. עד 2022, אמר, "תעבורת הווידיאו תהווה 82% מתעבורת הרשת. היקף התעבורה יעמוד על 396 אקסה בייט בחודש, נתון השקול להיקף התעבורה שעבר ברשת ב-30 השנים האחרונות. מציאות מדומה ומציאות רבודה יוכפלו פי 12 בתוך 4 שנים, ויעמדו על 4.02 אקסה בייט בחודש. 60% מהאוכלוסיה שעל פני כדור הארץ, 4.8 מיליארד איש ואישה, יהיו מחוברים לרשת בשנת 2022. באותה שנה, מספר ה'דברים' באינטרנט של הדברים, IoT, יעמוד על 28 מיליארד – מוני מים, שעונים חכמים, מחשוב לביש ועוד. 51% מהם 'ידברו' בינם לבין עצמם, בלא התערבות אנוש".

"בעולם התקשורת", אמר שגיא, "הקישוריות בתחום של האינטרנט של הדברים תהווה מרכיב מפתח בעולם הטכנולוגי – ובחיינו בכלל. המהירות ורוחב הפס ימשיכו לגדול: כבר כיום במעבדות המחקר של סיסקו בקיסריה מפתחים חומרה אשר תתמוך בממשקי תקשורת שיספקו תעבורה של 400 גיגה בייט בשנייה. גם המעבר לענן ההיברידי ברמת תשתיות התקשורת – יימשך".

"ספקית ה-IT היחידה המעניקה נראות מלאה"

"אנו בסיסקו", אמר שגיא, "בונים פלטפורמה דיגיטלית מוכללת, עם אבטחת מידע מובנית, כולל הגנה על יחידות הקצה והגנה על מעבר התעבורה בתווך, בדרך לענן, לצד הגנה גם בדטה סנטר. האבטחה מועצמת בעזרת 300 חוקרי הסייבר שלנו, בטאלוס, גוף מודיעין האיומים הגדול בתעשיה, המזין מידע אודות איומי סייבר בזמן אמת. סיסקו היא ספקית ה-IT היחידה המעניקה נראות מלאה – מהתשתית, עבור בדטה סנטר ועד האפליקציה. מערך ה-Tetration מעניק אבטחת מידע מלאה לעומסי המחשוב. אנו יודעים לספק מערך תשתית מערכות מידע, התומך ומקדם את המסע הדיגיטלי של לקוחותינו. הוא כולל: תשתית תקשורת מונחית תוכנה, קמפוס אלחוטי וגישה מוגדרי תוכנה, וכן פתרונות SD-WAN".

"סיסקו ישראל", אמר שגיא, "חוותה גידול דו-ספרתי באחוזים בשנת 2018, אשר נובע בשל מעבר לקוחות ארגוניים לעולם הדיגיטלי והרלוונטיות הגדולה של הפלטפורמה שלנו. אנו פועלים מול ארגונים מכלל המגזרים – מגזר ציבורי, פיננסי, ביטחוני וחברות היי-טק. באחרונה סיסקו פועלת ביתר שאת גם למול לקוחות בינוניים וקטנים, עם פתרונות ייעודים, של אלחוט, רשת, אבטחת מידע, אנליטיקה ומצלמות אבטחה – כשהכל מנוהל ממקום מרכזי בענן".

"לסיסקו ישראל", סיכם שגיא, "יש 270 שותפים עסקיים, מהם 6 זהב – מלם-תים, טלדור, יבמ ישראל, בינת, בזק בינלאומי וסלקום, עם שני ערוצי הפצה, דטה טק ואמטל. נמשיך לחוות גידול גם השנה".

לאחר חלוקת פרסים לפרויקטים ולשותפים מצטיינים, הערב הסתיים בהופעה של אומן החושים איתי פינקי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים