שידוך שותפי לימודים – גרסת הסטודנטים לטינדר

אפליקציית StudyBuddy, שפיתחו תלמידי המכון הטכנולוגי חולון HIT, מיועדת לסטודנטים שמחפשים שותפים ללמידה ו"משדכת" ביניהם

עם מי תלמדו בדרך אל התואר? צילום אילוסטרציה: BigStock

לא אחת קורה שסטודנטים מחפשים שותף ללמידה, אבל כזה שיתאים בדיוק לצורכיהם – שחולק איתם את אותם מקצועות, את אותם הקשיים, ושנמצא פיזית בסביבתם הקרובה. את הבעיה הזאת פותרת אפליקציית StudyBuddy החדשה באופן פשוט וזמין במיוחד ו"משדכת" בין לומדים ממש כמו אפליקציית ההיכרויות המפורסמת טינדר.

את האפליקציה פיתחו מקס פלדמן ונופר רשף, סטודנטים למדעי המחשב (B.Sc.), כפרויקט במסגרת מיזם "מערך פרויקטים" של הפקולטה למדעים מדויקים, ב-HIT – המכון הטכנולוגי חולון. ומנחה הפרויקט שלהם היה ערן קצב, מומחה לפיתוח אפליקציות בסביבת אנדרואיד.

האפליקציה מספקת פלטפורמה לחיפוש שותפים וקבוצות למידה, שמאפשרת מציאת התאמה מדויקת על פי קריטריונים שנבחרים מראש על ידי המשתמש. הסטודנטים בוחרים שותפים דרך חיפוש בקרבת מקום, קורסים משותפים, יצירת קבוצות ייעודיות ללימודים במקצוע מסוים, ועוד.

מי יתמקד איתכם בדיוק על אותם קשיים?

בעיה רווחת בקבוצות למידה היא שלכל סטודנט יש קשיים שונים, ולפעמים הדבר הופך את הקבוצות ללא או לפחות יעילות בעבור הסטודנט המסוים. באפליקציה ישנה אפשרות להזנת רמת הבקיאות של סטודנט בנושא, בכדי למצוא שותף למידה מתאים, שיוכל להפרות את הלמידה בצורה המיטבית ביותר.

המערכת מאפשרת למשתמשים לעקוב אחרי סטודנטים מתחומי למידה דומים ולהוסיף אותם לרשימת החברים שלהם, אם אחד החברים פותח קבוצת למידה חדשה, המשתמש יקבל על כך התראה ויוכל להצטרף לקבוצה.

רשף, ממפתחי האפליקציה, סיפרה כי "כסטודנטים נתקלנו בבעיה שלנו ושל חברים למצוא שותפים ללמידה. לא תמיד החברים הטובים מהקורס הם אלה שטוב לנו ללמוד איתם – הם גרים רחוק או שהקשיים שלהם בלימודים לא דומים בכלל לדברים שאנו רוצה לחזק. כדי לפתור את הבעיה הזאת פיתחנו את StudyBuddy. תוך כדי הפיתוח נתקלנו בחבר שחיפש שותף ללמידה והתקשה למצוא אחד שיתאים לצרכים שלו – אז הבנו שבחרנו את הפרויקט הנכון".

נשיא המכון הביע עניין רב באפליקציה, וכיום עובדים ב-HIT בכדי לאפשר לסטודנטים במכון להשתמש בה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים