הבכירים נוטשים את סנאפ בזה אחר זה

המנהל האחרון שעוזב אותה הוא טים סטון, סמנכ"ל הכספים ● החברה שמאחורי אפליקציית הרשת החברתית החדשנית, נראתה כהצלחה אדירה בפוטנציה רק לפני קצת פחות משנתיים, אז הונפקה לציבור, אבל כיום רואה שרשרת ארוכה המורכבת ממנהליה הבכירים שנוטשים אותה

ממשיכה להתקדם אל מוצרי מציאות רבודה. סנאפ

חברת סנאפ – העומדת מאחורי אפליקציית הרשת החברתית סנאפצ'ט – הודיעה ביום ג' כי מנהל הכספים הראשי שלה, טים סטון, שהגיע לסנאפ מאמזון, יעזוב אותה פחות משנה לאחר שנכנס לתפקידו. סטון, שעוזב לפי ההגדרה "לצורך מיצוי הזדמנויות נוספות", ימשיך בתפקידו עד לדיווחי הרבעון האחרון של שנת 2018, ויסייע בחיפוש אחר מחליף הולם, כך הודיעה החברה.

מנכ"ל סנאפ, איוון שפיגל, אמר בתגובה כי "לטים הייתה השפעה גדולה בזמן הקצר הזה על הצוות שלנו, ואנחנו אסירי תודה על כל העבודה הקשה שלו", כך על פי רויטרס.

לפי הדיווחים, עזיבתו של סטון אינה קשורה לחילוקי דעות כלשהם עם החברה, שמתמודדת עם אבדן הפופולריות שלה, או לפחות עם אובדן הפוטנציאל העצום שהיה לה. עיצוב מחדש נרחב של אפליקציית Snapchat שיושם בפברואר 2018, הוא אחת הסיבות המרכזיות לירידה במספר משתמשי סנאפצ'ט בשני הרבעונים האחרונים. בנוסף החברה גם נאבקה במחזורי מסחר גבוהים, ולמעשה מתקשה להנסיק את מניותיה מאז שהונפקה בבורסה בסוף ינואר 2017.

קושי ניכר לפרוע את שטרות ההצלחה

הקושי הזה לפרוע את שטרות ההצלחה, או לפחות זו שחזו לה עקב הבאז האדיר שהיה לה בתחילת דרכה ובזכות הפורמטים המאוד פופולריים שהמציאה – בראשם הסטוריז, שאותו שיבטו אחריה כל החברות המדיה החברתי הענקיות, והשימוש בצילומים שעליהם מולבשים מסננים מגניבים, שגם כן אומץ באופן נרחב בתעשייה – הם אולי הסיבה שניצבת גם מאחורי שרשרת העזיבות של בכירים בה.

ביום ב' דיווח ה-Business Insider כי ראש מחלקת ה-HR של החברה, ג'ייסון הלברט, עוזב אותה; ראש מחלקת השותפויות האסטרטגיות הגלובליות, אליזבת הרבס-בריידי עזבה מוקדם יותר בינואר; מנהל האסטרטגיה הראשי שלה, אימרן חאהן, וסגן נשיא התוכן שלה, ניק בל, עזבו את סנאפ בספטמבר ונובמבר, בהתאמה. והיו עוד נטישות מדוברות אחרות, כמו זו של מארי ריטי, סגנית נשיא תחום התקשורת, ראש תחום המוצר, טום קונרד, ומנהל תחום המכירות, ג'ף לוקאס. ביום ג' דיווחה רשת הטלוויזיה Cheddar, כי קריסטין סאות'י, סמנכ"לית קשרי המשק של החברה, עזבה בשקט גם היא בנובמבר 2018. וכעת הגיע תורו של סטון.

סנאפצ'ט נאבקה בשנים האחרונות בעיקר בענקית אינסטגרם שבבעלות פייסבוק, שהייתה בין החברות שעשו בפורמט הסטוריז שלה ובשאר שיבוטי רעיונותיה המקוריים שימוש מגה-רווחי ויעיל, שהקפיץ את מספר משתמשי הרשת החברתית היריבה של סנאפצ'ט באופן ניכר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים