יותר טוב ארבע מצלמות?

חברת סמסונג אולי עלתה קצת מאוחר על עגלת ריבוי המצלמות, אבל היא סוגרת יפה מאוד את הפער, וגם חוצה אותו עם המכשיר החדש שלה בסדרת הביניים Galaxy A9, שיציע מאחור לא פחות מארבע מצלמות

Galaxy של סמסונג. אילוסטרציה: BigStock

המכשיר החדש של חברת סמסונג בסדרת הביניים Galaxy A9 יציע מאחור לא פחות מארבע מצלמות שיסודרו בצורה אנכית זו מעל זו מאחור, מהפינה השמאלית העליונה לאורך הגב.

עוד לפני אירוע ההשקה, וכמו שאי אפשר למנוע כיום ברשת, דלפו חומרי פרסום של החברה שמסבירים את התפקידים של ארבע המצלמות. המצלמה העליונה, כך מתברר, היא מצלמה שמציעה חיישן בגודל של 8 מגה-פיקסלים עם מפתח צמצם של f/2.4 ועם זווית צילום רחבה מאוד של 120 מעלות. מתחתיה נמצאת מצלמה עם חיישן 10 מגה-פיקסל עם צמצם זהה, וזו מצלמת הטלפוטו, שאמורה לספק זום אופטי 2x אמיתי.

המצלמה השלישית היא המצלמה הראשית שהחיישן שלה הוא בגודל של 24 מגה-פיקסל, עם מפתח צמצמם מהיר במיוחד של f/1.7. את הרשימה סוגרת מצלמת 5 מגה-פיקסל, עם מפתח f/2.2, שמספקת את האפשרות לבצע התמקדות בזמן אמת וכן את האפשרות לבצע צילומי עומק לאפקטים של התמקדות וטשטוש הרקע.

כמו מכשירים אחרים שסמסונג משיקה, גם ה-Galaxy A9 יגיע עם מעבד Snapdragon לשוק האמריקני, במקרה הזה Snapdragon 660, ועם מעבד של סמסונג עצמה לרוב השווקים האחרים. המסך של המכשיר יהיה בגודל 6.38 אינץ' ברזולוציית FHD+ ועם סוללה בנפח של 3,720mAh. שאר הפרטים ייוודעו עם ההכרזה הרשמית.

ההחלטה של סמסונג לשלב ארבע מצלמות לראשונה דווקא במכשיר שוק ביניים מבוצעת בהתאם לאסטרטגיה החדשה עליה החליטה החברה, לפיה היא רוצה להציע יכולות חדשות מבדלות קודם כל למגזר השוק הזה.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים