Glassbox הישראלית גייסה 25 מיליון דולר

הסבב נועד להמשך חיזוקה ומיצובה כפלטפורמה המובילה בתחום ניהול לקוחות דיגיטליים, Digital ,Customer Management והובילה אותו קרן Updata Partners

צוות Glassbox. קרדיט צילום: Glassbox

חברת הטכנולוגיה הישראלית Glassbox השלימה סבב גיוס בהיקף של 25 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה Updata Partners – קרן Growth Equity מוושינגטון דיסי, המתמחה בתחום התוכנה. משקיעים נוספים בסבב כוללים את CEIIF, הזרועה המיזמית של קרדיט-איז, גפן קפיטל הישראלית ואייבקס אינבסטרז. עם השקעה זו סך גיוסי ההון בחברה עומד על כ-32.5 מיליון דולר.

סבב הגיוס נועד לתמוך בצמיחה המהירה של החברה בשוק המקומי והגלובאלי, ולהאיץ את מאמצי פיתוח הפלטפורמה בכל הקשור לתובנות אוטומטיות המבוססות על יכולות בינה מלאכותית ולמידת מכונה. ההשקעה תשמש גם להתרחבות החברה מבחינת כוח האדם, ותסייע בגיוס 60 עובדים חדשים ברמה העולמית, מתוכם 40 – בישראל.

Glassbox נוסדה בשנת 2010 על ידי יואב שרייבר, ירון גואטה וחנן בלומשטיין. משרדי החברה ממוקמים בפתח תקווה, לונדון וניו יורק. החברה, המעסיקה כיום 65 עובדים, פיתחה טכנולוגיה שלוכדת, מקליטה ומנתחת פעולות דיגיטליות במטרה לשפר את חווית המשתמש בווב ובאפליקציה. הטכנולוגיה נצרכת על ידי כל ארגון שרוצה להצליח בתחום הדיגיטלי ולנהל את הלקוחות הדיגיטליים באופן יעיל. הפתרון נותן מענה לשיפור חווית משתמש, שיפור מתן שירות במוקדי שירות, שיפור ביצועי ערוצים דיגיטליים (web ואפליקציות ניידות) גם ברמה הטכנית וגם ברמה העסקית. כמו כן הפלטפורמה חיונית בכל הקשור ל- digital compliance.

"להפוך לשחקן מוביל ובלתי מעורר בתחום ניהול לקוחות דיגיטליים"

"חברת Glassbox משרתת בהצלחה רבה את החברות הגדולות והבוגרות ביותר בתחום הדיגיטל העולמי – השלמת סבב הגיוס תאפשר לנו להמשיך לצמוח על רקע הדרישה הגדלה באופן אקספוננציאלי בקרב לקוחות קיימים ועתידיים", ציין מנכ"ל החברה, ירון מורגנשטרן, "אנו מאמינים כי ההשקעה והמומחיות של Updata, בליווי חברות ב-Hyper Growth, יאפשרו לנו להפוך לשחקן מוביל ובלתי מעורר בתחום ניהול לקוחות דיגיטליים".

"Glassbox משרתת כמה מהחברות הגדולות והתאגידים התובעניים, דבר אשר מקנה לנו ביטחון שהפלטפורמה של החברה מוכחת ואף מייצרת תשואה ממשית ללקוחות", הסביר קרטר גריפין, מנכ"ל שותף ב-Updata Partners. "אנו נרגשים לעבוד יחד עם הנהלת Glassbox, לנצל את התנופה הקיימת ולתמוך בהשקעת החברה בתהליך ההתרחבות המוצר והחברה".

ברדן שניידר, סמנכ"ל Updata Partners, הוסיף: "גם בעיני החברות הגדולות בעולם – הערוצים הדיגיטליים ממשיכים להיות בעלי חשיבות גבוהה ולרוב מהווים אפיק מרכזי בבידול, המרה וביצוע. ייחודיות Glassbox היא ביכולתה ללכוד בזמן אמת 100% מהפעילות הדיגיטלית של התאגידים הגדולים ביותר ברשת ובנייד. יכולות אלו, בשילוב ההזדמנויות הצומחות בעתיד, הם שמרגשים אותנו בשיתוף הפעולה עם Glassbox".

כחלק מהעסקה, גריפין ושניידר ייצטרפו למועצת המנהלים של Glassbox. את החברה ייצגו עו"ד גייל עציון, ראש מחלקת היי-טק במשרד מ. פירון ושות' ועו"ד מאיה שיינקמן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים