פייסבוק מודה: "איננו יכולים תמיד לאפיין תקיפות או לזהות מניעים"

"אנו יודעים כי איננו יכולים להפסיק לבד את ההתערבויות", אמרה שריל סנדברג, מנהלת התפעול של הרשת החברתית לקראת עדותה בקונגרס בנוגע לניצול הפלטפורמה להתערבויות הנוגעות לבחירות הקרבות בארצות הברית

שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול של פייסבוק. צילום: ויקיפידה

לקראת עדותה בקונגרס האמריקני בנוגע לניצול הפלטפורמה של הרשת החברתית להתערבויות הנוגעות לבחירות הקרבות, פרסמה שריל סנדברג, מנהלת התפעול של פייסבוק באמצעות אתר CNBC, את הצהרתה בנוגע לנושא ובה היא מודה: "אנו יודעים כי איננו יכולים להפסיק לבד את ההתערבויות. אין לנו את כל כלי התחקור שיש לממשלה ואיננו יכולים תמיד לאפיין תקיפות או לזהות מניעים".

סנדברג צפויה להופיע היום (ד') בפני ועדת המודיעין של הסנאט ולפרט בפניה את צעדי האבטחה שנוקטת החברה בנוגע לשימוש לרעה בפלטפורמה שלה בנושאי הבחירות לקראת בחירות 2018. פייסבוק כבר הסירה מאות דפים שנמצאו קשורים לקמפיינים מתואמים של מידע שקרי.

"אמריקה מאז ומתמיד התמודדה עם תקיפות מצד מתנגדים"

"האיום שאנו ניצבים בפניו אינו חדש. אמריקה מאז ומתמיד התמודדה עם תקיפות מצד מתנגדים, המבקשים לחתור תחת הדמוקרטיה שלנו", מפרטת סנדברג.

לדבריה, "מה שחדש הוא הטקטיקות שהם נוקטים. המשמעות היא שעל כולם יהיה לקחת חלק – כולל התעשייה, הממשלות ומומחים מחברות אזרחיות – ולעבוד יחד כדי להתגבר".

לצד סנדברג יופיע בפני הוועדה גם ג'ק דורסי, מנכ"ל טוויטר. סאנדר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל ולארי פייג', מנכ"ל אלפבית, הוזמנו גם הם, אך השיבו בסירוב. גוגל הציעה לשלוח את קנט ווקר, עורך הדין הבכיר שלה וסגן הנשיא לעסקים גלובליים, אבל ועדת הסנאט סירבה להזמינם לעדות מאחר שהוא כבר הופיע בפניה בסתיו האחרון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים