אפליקציית בלוקצ'יין חדשה מבקשת לעזור לבנקים לחסוך בהוצאות

בזמן שהעולמות הפיננסי והרגולטורי עדיין מתלבטים כיצד להתמודד עם תופעת מטבעות הקריפטו בכלל ועם הביטקוין בפרט, יבמ חוברת לכמה מהבנקים הגדולים בעולם במיזם שמעיד שהבלוקצ'יין כאן כדי להישאר

בלוקצ'יין. אילוסטרציה: BigStock

יבמ משיקה פלטפורמת בלוקצ'יין חדשה, בשיתוף פעולה עם כמה מהבנקים המובילים בעולם. הפלטפורמה החדשה, ששמה LedgerConnect, מיועדת לעזור ולהפיץ את השימוש בשירותי ובאפליקציות בלוקצ'יין בין מוסדות בנקאיים ומוסדות פיננסיים אחרים, כמו גם להאיץ עסקות ותקשורת בין ארגונים. למעשה, היא תהווה חנות ליישומי הטכנולוגיה הזו.

בין שותפיה של יבמ במיזם החדש נכללים ברקליס, סיטיגרופ ו-CLS Group – מסלקת מטבע חוץ בינלאומית, המתמחה גם בתחומים כגון בדיקות התאמה של לקוחות, בחינות סנקציות וניהול ביטחונות.

בלוקצ'יין עם הקפדה על הפרטיות

LedgerConnect היא מה שמכונה DLT (ר"ת Distributed ledger technology), משמע – טכנולוגיית רישום מבוזרת, שתארח את השירותים המונעים על ידי בלוקצ'יין באופן מרוכז ותסייע להוריד את עלות האימוץ והפריסה של כלים חדשים שמשתמשים בטכנולוגיה החדישה.

יבמ אומרת כי על ידי אירוח שירותים אלה ברשת אחת, ארגונים יוכלו להתמקד ביעדים עסקיים ולא בפיתוח יישומים, "מה שיאפשר להם לממש את היעילות התפעולית ואת החיסכון בעלויות בין סוגי הנכסים".

לדברי קית' בר, סגן נשיא יבמ לשווקים הפיננסיים הגלובליים, שיתוף הפעולה עם CLS יאפשר, בשונה מרשתות בלוקצ'יין ציבוריות, רשת פרטית, שמבטיחה כי עסקות בנקאיות, שמעצם טבען הן רגישות, תהיינה מוגנות. בר מכנה את האפליקציה "נקודת התחלה", וביבמ מציינים שבקרוב יתווספו אל המיזם מוסדות חדשים וטכנולוגיות בלוקצ'יין חדשות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים